Nee hoor sat-empire, geen zeur, en dat is sat4ever ook niet.
Je bent niet automatisch een zeur als je afscheid neemt of het een stuk minder vind geworden.
Alleen als je maar zou blijven doormauwen zoals een aantal anderen dan word men een zeur. Duck vraagt zich zelf ook af wat er nog van het board zal overblijven maar alleen de tijd zal het leren.
Je mag zeker afscheid nemen als je iemand bent zoals sat4ever die veel aan het board heeft bijgedragen.
Net omdat veel mensen dit jammer vinden, begrijpen ze zijn besluit niet helemaal.
Misschien dat ik dat iets meer kan toelichten. Sat4ever begrijpt best dat er geen keys en links naar keysites meer geplaatst kunnen worden en illegale informatie.
Er is een posting verplaatst geworden, waarin gesproken werd over het beeld verkrijgen op Italiaanse zenders (D+). Een aantal keer in die posting was heel duidelijk af te leiden dat het hier om kijken op een illegale manier ging.
Men sprak bijv. een paar keer over 6in1 files en/of gebruikte files.
Duck heeft daarom besloten die posting weg te halen.
Sat4ever vind dat wat ver gaan en verwacht soortgelijke postings ook te zien verdwijnen, heb ik ook weer begrip voor.
Van de andere kant is D+ wel buitenland, maar ook weer half eigendom van C+ die ook weer in NL zit als vestiging en het is in feite 1 en dezelfde organisatie.
We zouden niet meer over files praten dus van die kant heb ik ook begrip voor het besluit van Duck.
Dus voor beide kanten heb ik persoonlijk begrip voor de gedane aktie, soms moet je vervelende beslissingen nemen als je het helemaal publiek houdt, van de andere kant gaat het soms voor anderen weer net over een bepaalde grens.
Het is een moeilijk geval.
Echter geen kwaad woord over sat4ever, ik begrijp zijn besluit en vind het net zoals anderen jammer dat hij vertrekt.