Sat4ever stopt!!!!!!!!!!!!

S

sat4ever

Hallo satvrienden.

Vanaf vandaag zal ik niets meer posten op de site van duck.

Ook zal ik geen vragen meer beantwoorden.

Omdat ik mij niet kan vinden, in het nieuwe beleid.

Ik ben hier altijd graag gekomen,maar aan alles komt een einde.

Het ga je goed medemembers,het was fijn om deze hobby met

jullie te delen.

Greez sat4ever.

Het ga je goed..........

Ook ik vind dat de duck begint te lijken op een geplukte kip.
maar realiseer me ook dat o.a. canaal+ niet met zich laten spotten en dat de duck geen andere keus rest.

Na de enorme investering van canaal+ in het seca2 zullen ze er alles aan doen om dit te beschermen.
Het lamleggen van satforums zal goedschiks of kwaadschiks(via rechter) gebeuren.

het zij zo......

Jammer dat jij nu ook al gaat.

Bedankt voor al je goede zorgen.

Gr Fred.

Heel jammer.:(
We zullen je missen. In elk geval veel plezier verder met de hobby op andere boards en we zullen ons zeker nog eens tegenkomen!

Bedankt voor alles Sat4ever,, en we houden wel contact.

Originally posted by sat4ever
Hallo satvrienden.

Vanaf vandaag zal ik niets meer posten op de site van duck.

Ook zal ik geen vragen meer beantwoorden.

Omdat ik mij niet kan vinden, in het nieuwe belijd.

...

'Belijd' moet zijn 'beleid'. 'Belijd' is geen juist Nederlands.

stoppen met posten vind ik wel erg ver gaan sat4ever wat is je probleem dan in het nieuwe beleid....?

gaat het om de keys of dat nu de boel in de gaten word gehouden....... ? beetje vreemd om nu op zo'n manier afscheid te nemen en dan zelfs misschien mensen tot hetzelfde te bewegen, duck heeft jarenlang de risico's gelopen en daar nachten aan gewerkt als de boel weer plat lag en ze hebben jou dus ook altijd op je wenken bediend wat betreft ruimte en traffic op een server en een board, vreemd, maar goed ieder zijn mening en keus, maar hou dat gewoon voor jezelf.

het ga je goed ik hoop dat je een ander board vind waar ze jou niet bepreken in je vragen en antwoorden

gr skilder

Het is jammer dat je gaat sat4ever. Je hebt zeker voor veel members hier veel betekend.

Ik ga alleen heel erg veel me in de visie van Skilder hierboven. Ik begrijp niet waarom mensen zo hard en zo onpersoonlijk blijven reageren op een besluit van Duck. Deze Duck heeft zich altijd voor zijn gebruikers ingezet. Daar nachten voor doorgewerkt om alles weer als het weg was weer terug te zetten.

Duck komt nu, een jaar later notabene als alle andere boarden en sites in Nederland van dit kaliber, tot de conclussie dat het echt niet meer langer gaat op de oude manier en dat men aan persoonlijke hachies moet gaan denken. Wees blij dat Duck dan zijn nek nog het langst van allemaal heeft uitgestoken en je nog een jaar langer op een andere manier van je hobby hebt laten genieten. Dan vind ik het niet fair tegenover Duck je op deze manier je vertrek aan te kondigen.

Ik vind dat na wat Duck in het verleden allemaal heeft gedaan om het iedereen naar zijn zin te maken, in de lucht te blijven en op het lijntje gelopen te hebben van het toelaatbare hij ook de kans van iedereen moet krijgen om nieuw beleid te voeren. Daar gaat misschien een paar maanden over heen tot waarneer dit beleid goed wordt uitgevoerd. Ik vind dan ook dat iedereen Duck deze maanden krediet moet geven.

Originally posted by satwatcher

Ik ga alleen heel erg veel me in de visie van Skilder hierboven. Ik begrijp niet waarom mensen zo hard en zo onpersoonlijk blijven reageren op een besluit van Duck.

Nou ik begin me er wel wat bij voor te stellen.

Bijna elke posting van mij wordt verwijderd door het Eendenteam.

Dus dan is er niet veel lol meer aan, het enigste waar je nog over kan posten hiero is over onzin... ( als het over de hobby gaat wordt het toch verwijderd!!!)

Gr Fred.

Ik denk dat het voor het Eendenteam net zo verandering is dat het voor elke gebruiker is. Met 1 belangrijk punt wat Duck wel weet en wat gebruikers eigenlijk niet weten en dat is wat er zich daadwerkelijk afspeelt achter te schermen (daar kunnen gebruikers naar gissen en wat ik zo nu van gebruikers hoor komen ze met dat gissen nog voor geen 10 % in de buurt van de werkelijkheid).

Ook ik denk dat sommige dingen wel erg vlug ge edit worden of verplaatst dan wel gewist worden maar hou rekening met bovenstaand punt. Laat het eendenteam nu eens een paar maanden groeien in de nieuwe rol en ga dan pas je conclussies trekken. Alle begin is moeilijk zelfs voor het door jullie in het verleden zo geprezen eendenteam. Wees nu eens eerlijk wat hadden velen van jullei geweest op dit moment in de sathobby als "Ducky" er niet geweest was. Dat moet toch wel een goede reden zijn om Duck dat beetje krediet voor de komende maanden te geven............

fred ik denk dat je dan dingen post waarvan je weet dat ze niet meer mogen en/of kunnen...... helaas maar wat satwatcher zegt is absoluut waar, waar waren we geweest.........

geef eendenteam de tijd en neem die zelf ook dan went iedereen er aan en wie weet wat voor moois daar nog uit kan komen.

ik hoop dat duck die tijd krijgt van jullie en dat jullie zelf ook die tijd nemen.

gr skilder

Laat maar gewoon,zullen we concentreren op de VR3 met z'n allen......of zeg ik nou iets doms ?

Cya ...

mag je nu ook al geen afscheid meer nemen? :)
jammer dat je gaat sat4ever,al kan ik het me wel voorstellen.
ik vraag me ook af wat er van dit hobby board overblijft als er al bijna niets meer over de hobby gepost mag worden
de keysectie kan door mij wel gemist worden (bronnen zat)
maar nu ben ik ook vast een zeur en ondankbaar :)

Nee hoor sat-empire, geen zeur, en dat is sat4ever ook niet.
Je bent niet automatisch een zeur als je afscheid neemt of het een stuk minder vind geworden.
Alleen als je maar zou blijven doormauwen zoals een aantal anderen dan word men een zeur. Duck vraagt zich zelf ook af wat er nog van het board zal overblijven maar alleen de tijd zal het leren.

Je mag zeker afscheid nemen als je iemand bent zoals sat4ever die veel aan het board heeft bijgedragen.
Net omdat veel mensen dit jammer vinden, begrijpen ze zijn besluit niet helemaal.

Misschien dat ik dat iets meer kan toelichten. Sat4ever begrijpt best dat er geen keys en links naar keysites meer geplaatst kunnen worden en illegale informatie.
Er is een posting verplaatst geworden, waarin gesproken werd over het beeld verkrijgen op Italiaanse zenders (D+). Een aantal keer in die posting was heel duidelijk af te leiden dat het hier om kijken op een illegale manier ging.
Men sprak bijv. een paar keer over 6in1 files en/of gebruikte files.
Duck heeft daarom besloten die posting weg te halen.

Sat4ever vind dat wat ver gaan en verwacht soortgelijke postings ook te zien verdwijnen, heb ik ook weer begrip voor.

Van de andere kant is D+ wel buitenland, maar ook weer half eigendom van C+ die ook weer in NL zit als vestiging en het is in feite 1 en dezelfde organisatie.
We zouden niet meer over files praten dus van die kant heb ik ook begrip voor het besluit van Duck.

Dus voor beide kanten heb ik persoonlijk begrip voor de gedane aktie, soms moet je vervelende beslissingen nemen als je het helemaal publiek houdt, van de andere kant gaat het soms voor anderen weer net over een bepaalde grens.
Het is een moeilijk geval.

Echter geen kwaad woord over sat4ever, ik begrijp zijn besluit en vind het net zoals anderen jammer dat hij vertrekt.

kunnen we niet ergens een vet illegaal forum houden dan?

Die gehost wordt in Argentinie ofzo?

@ Black Tiger

Je had diplomaat moeten worden...bravo !(ten goede hoor)
Maar als je praat over D+ ben je weg(je topic),Praat je over 6/1 ben je weg.Maar praat je nou over bijv: ana4 of superana of vboot ****** ofzo blijft dat gewoon staan ,praat je nou over de mogelijkheden van een bepaalde kaart dan blijft dat gewoon staan.Kijk, vaak weten de mensen die dit posten echt wel waar wat te vinden is,maar als je enthousiast bent zoals velen en wilt delen om te kijken of iemand dat ook weet(vaak is het zoeken naar bevestiging)dan is het frustrerend om te zien dat je bericht pleite is en dat is denk ik wat er bedoelt wordt door de mensen die afhaken.Vaak is het ook zo dat er toch velen blijven hangen hoor, zij het op de achtergrond.Een kleine kanttekening Canal + is van af nu UPC en staat los van het Franse Concern.(Sinds kort).

Cya ...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan