Sat4ever stopt!!!!!!!!!!!!

Originally posted by sat-empire
mag je nu ook al geen afscheid meer nemen? :)
jammer dat je gaat sat4ever,al kan ik het me wel voorstellen.
ik vraag me ook af wat er van dit hobby board overblijft als er al bijna niets meer over de hobby gepost mag worden
de keysectie kan door mij wel gemist worden (bronnen zat)
maar nu ben ik ook vast een zeur en ondankbaar :)

Net als BT zegt ben ik niet diegene die sat4ever aanvalt over zijn besluit. Vraag hem en anderen alleen om ook te proberen de andere kant van het verhaal in te kunnen zien.

Ik vind ook dat er best wel stevig geedit en verwijdert wordt. Zou het misschien in bepaalde gevallen anders doen maar kan me voorstellen dat zeker in de komende tijd Duck op safe wil spelen. Daarbij komt dat alles nu de puntjes op de i moet hebben en geloof me als er een beetje feeling voor dit in het eendenteam gaat komen komt alles best wel goed en kan men zeker werken en leven met vernieuwde regelgeving op het board. Kortom geef en gun elkaar de tijd om aan beide zijden aan de nieuwe regels te wennen en alles komt op zijn pootjes terecht. Ik vind persoonlijk dat we allemaal hier Duck het voordeel van de twijfel moeten geven en hem pas over een paar maanden op concrete punten over kunnen afrekenen......positief dan wel negatief.

Originally posted by The Green Hornet
Een kleine kanttekening Canal + is van af nu UPC en staat los van het Franse Concern.(Sinds kort).

Cya ...

Dat is overigens nog niet waar en zeker niet voor de satelliet tak van Canal Digital. De Europeese comissie moet ten eerste nog een oordeel vellen over deze overname (mededingingsautoriteiten) en er bestaan ernstige twijfels of men de overname van de satelliettak wel zou goedkeuren onder de huidige afspraken. Dus formeel praten we tot de tijd dat Brussel zijn toestemming geeft nog steeds over een bedrijf wat toebehoort aan Canal + International.

Kom dan eens met info hierover, die is toch niet illegaal...
Dan maak je in een keer aan al het gezeur een eind.
Normaal reageer ik hier niet op maar steeds een wortel voorhouden en dan weghalen werkt wel al het gezeur in de hand.

1e en laatste posting die ik in dit verband plaats.

Eric

Originally posted by satwatcher
[Met 1 belangrijk punt wat Duck wel weet en wat gebruikers eigenlijk niet weten en dat is wat er zich daadwerkelijk afspeelt achter te schermen (daar kunnen gebruikers naar gissen en wat ik zo nu van gebruikers hoor komen ze met dat gissen nog voor geen 10 % in de buurt van de werkelijkheid).

Sorry maar ik vind het als niet lid van het eendenteam het niet mijn taak om te bepalen wat het eendenteam aan de gebruikers wil bekend maken. Ze hebben overigens in diverse bewoordingen al een naar mijn mening zeer goede uitleg gegeven welke voor iemand die realitisch nadenkt een aardige maar sumiere bespiegeling geeft van de feiten zonder er te diep op in te gaan.

@Green Hornet:

Heb je volkomen gelijk in, het kan inderdaad frustrerend werken soms als je interessante info aan de ene kant ziet verdwijnen en aan de andere kant ziet blijven staan, daarom heb ik er ook alle begrip voor.
Maar ik ben niet degene (ondanks dat sommigen dat wel denken) die dit bepaald. Het eendenteam en de nieuw aangenomen moderators doen dit.

Ik werk wel mee aan de boardlayout, de server, accountproblemen en het geven van adviezen.
Het Eendenteam beslist echter. En zoals Satwatcher al zegt, voor het Eendenteam is dit compleet nieuw, die hebben nooit echt ergens op hoeven letten, behalve dan op al te ver gaande postings, en nu moeten ze door de beleidsverandering gaan zoeken waar de grenzen liggen.
Als je zoiets nooit gedaan hebt is dat heel moeilijk. Ik zelf heb hier wel ervaring in, maar kan ook niet bij elke posting het advies gaan geven van wel of niet, en daarnaast hoeft men mijn advies niet over te nemen.

Dus het team zal zelf even moeten wennen aan de hele situatie, beetje de grenzen verkennen en bekijken. Dat is dus niet echt makkelijk voor ze en zal zeker tijd nodig hebben.

Daar kunnen jullie als gebruikers niets aan doen, Duck als team ook weinig.

V.w.b. degenen die vragen weer een compleet open board ergens te starten, mail Tpower even per pm ofzo, die gaat wat nieuws opzetten en voor zover ik vernomen hebt is het bijna rond dus misschien kan men zich dan bij hem opgeven voor een pm te krijgen als het online is ofzo, wie weet.

ben maar leek op dit gebied maar is een upload naar een buitenlandse server ook niet illegaal?je verspreid namelijk info vanuit een land waar die info illegaal<mogelijk illegaal>is of niet ?was maar even een gedachte!

Daar heb je gelijk in Jaap alleen is het natuurlijk moeilijker en tijdrovender om met een ISP in Argentinie te praten over gegevens afgave en is het nog maar de vraag of Nederland daar afspraken over hebben met dit soort landen.

Echter als het delict van ernstige vorm is kan de "Europeese politie" een verzoek doen voor dit soort informatie en als deze het zal doen komt het zeker los. Daarbij moet men overigens wel denken dat hacken van betaaltv providers een belangrijke plaats heeft verworven in de EU mede door de goede lobby van overheden die vele miljoenen belastinggeld zien mislopen door het zwart kijken naar betaaltv providers.

Tja ik heb ook al zoiets gehoord dat ze je dan toch kunnen pakken als ze kunnen bewijzen dat de uploads vanuit Nederland gebeuren. In dat geval zit de bron van verspreiding in NL en verspreiding is illegaal etc. etc.... jammer genoeg ben ik geen jurist anders kon men dat eens dieper gaan onderzoeken.

Maar ach... er zijn nog zat file sites dus eigenlijk zou ik als ik jurist was me daar waarschijnlijk niet moe aan maken.

Harstikke jammer dat je stopt Sat4ever. Ik wil je bedanken voor alle hulp die je mij geboden hebt en hoop in de toekomst nog gebruik van je te mogen maken.
Succes met de hobby!!!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan