S
satwatcher
Originally posted by sat-empire
mag je nu ook al geen afscheid meer nemen?
jammer dat je gaat sat4ever,al kan ik het me wel voorstellen.
ik vraag me ook af wat er van dit hobby board overblijft als er al bijna niets meer over de hobby gepost mag worden
de keysectie kan door mij wel gemist worden (bronnen zat)
maar nu ben ik ook vast een zeur en ondankbaar![]()
Net als BT zegt ben ik niet diegene die sat4ever aanvalt over zijn besluit. Vraag hem en anderen alleen om ook te proberen de andere kant van het verhaal in te kunnen zien.
Ik vind ook dat er best wel stevig geedit en verwijdert wordt. Zou het misschien in bepaalde gevallen anders doen maar kan me voorstellen dat zeker in de komende tijd Duck op safe wil spelen. Daarbij komt dat alles nu de puntjes op de i moet hebben en geloof me als er een beetje feeling voor dit in het eendenteam gaat komen komt alles best wel goed en kan men zeker werken en leven met vernieuwde regelgeving op het board. Kortom geef en gun elkaar de tijd om aan beide zijden aan de nieuwe regels te wennen en alles komt op zijn pootjes terecht. Ik vind persoonlijk dat we allemaal hier Duck het voordeel van de twijfel moeten geven en hem pas over een paar maanden op concrete punten over kunnen afrekenen......positief dan wel negatief.