Vandaag ben ik een poos bezig geweest om Astra 19 en Astra 23 op te slaan. Hotbird en Andere lukt wel. Maar deze 2 Astra's geven problemen.
Ik doe precies hetzelfde als met de andere satelieten en toch lukt het niet.
Ik zal proberen neer te zetten wat ik heb gedaan;
-1: Bij de Tuner Config Advanced heb ik USALS uitgezet, omdat deze niet goed werkt met mijn rotor.
-2: Toen heb ik LNB1 en dan Disecq 1.2 gekozen.
-3: Daarna heb Hotbird op sat positie 2 gezet omdat ik Astra 19 op 1 wil laten staan.
-4: Daarna heb ik de juiste Long en Latitude erin gezet.
-5: Dit heb ik bij alle Sats gedaan en toen opgeslagen met de juiste Sat op de juiste plaats.
Hij draait dus wel van Hotbird naar Astra 28 en weer terug maar naar Astra 19 of Astra 23
Loopt hij er, er overheen, even beeld maar hij draait door. Ik heb de snelle disecq al uitgevinkt omdat ik hoopte dat hij er dan niet overheen zal gaan maar zou stoppen.
Iemand nog een idee?
Ik doe precies hetzelfde als met de andere satelieten en toch lukt het niet.
Ik zal proberen neer te zetten wat ik heb gedaan;
-1: Bij de Tuner Config Advanced heb ik USALS uitgezet, omdat deze niet goed werkt met mijn rotor.
-2: Toen heb ik LNB1 en dan Disecq 1.2 gekozen.
-3: Daarna heb Hotbird op sat positie 2 gezet omdat ik Astra 19 op 1 wil laten staan.
-4: Daarna heb ik de juiste Long en Latitude erin gezet.
-5: Dit heb ik bij alle Sats gedaan en toen opgeslagen met de juiste Sat op de juiste plaats.
Hij draait dus wel van Hotbird naar Astra 28 en weer terug maar naar Astra 19 of Astra 23
Loopt hij er, er overheen, even beeld maar hij draait door. Ik heb de snelle disecq al uitgevinkt omdat ik hoopte dat hij er dan niet overheen zal gaan maar zou stoppen.
Iemand nog een idee?