Sateliet opslaan...

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
230
Punten
63
Leeftijd
57
Vandaag ben ik een poos bezig geweest om Astra 19 en Astra 23 op te slaan. Hotbird en Andere lukt wel. Maar deze 2 Astra's geven problemen.
Ik doe precies hetzelfde als met de andere satelieten en toch lukt het niet.

Ik zal proberen neer te zetten wat ik heb gedaan;
-1: Bij de Tuner Config Advanced heb ik USALS uitgezet, omdat deze niet goed werkt met mijn rotor.
-2: Toen heb ik LNB1 en dan Disecq 1.2 gekozen.
-3: Daarna heb Hotbird op sat positie 2 gezet omdat ik Astra 19 op 1 wil laten staan.
-4: Daarna heb ik de juiste Long en Latitude erin gezet.
-5: Dit heb ik bij alle Sats gedaan en toen opgeslagen met de juiste Sat op de juiste plaats.

Hij draait dus wel van Hotbird naar Astra 28 en weer terug maar naar Astra 19 of Astra 23
Loopt hij er, er overheen, even beeld maar hij draait door. Ik heb de snelle disecq al uitgevinkt omdat ik hoopte dat hij er dan niet overheen zal gaan maar zou stoppen.

Iemand nog een idee?

Handmatig draaien naar de satelliet die je wilt en dan opslaan?

Dat doe ik hier met mijn Dream.

Nummer10;209248 zei:
Iemand nog een idee?

Ikke misschien binnenkort, want dat ding staat nou volgens mij hier. :biggrin:

Dat probleem is al opgelost door de nieuwste Gemini er in te zetten. Daar heb je geen last meer van.
Hier nog even de site waar je de image kan downloaden.

Heel veel plezier er mee. Je tv was al leuk maar kijk dadelijk maar eens naar de HD kanalen, brrrr gewoon eng.

Nummer10;209771 zei:
Je tv was al leuk maar kijk dadelijk maar eens naar de HD kanalen, brrrr gewoon eng.

Ik ga mijn best doen om de boel aan te sluiten deze week, kan ik mijn tweede wok weer eens aansluiten en lekker gan spelen met de Dreamboxen. :biggrin:

freggel1;209787 zei:
Ik ga mijn best doen om de boel aan te sluiten deze week, :biggrin:

Ik dacht dat je dit gisteravond al had gedaan. :biggrin:

Ja duhhhh, even een testopstelling, buiten moet er nog een schotel bijgehangen worden, en een rotor.

Die liggen al klaar en dan gaan we de 800 verkennen. ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan