Schokkende foto uit de burcht!

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
7
Punten
38
Leeftijd
61
Normaal bemoei ik me echt niet met die burcht, ik wil geen ruzie met mijn vrouw :biggrin:
Maar ik kwam nu een foto tegen waarop te zien is hoe de huisvesting van de dames is geregeld.
Oordeel zelf.

Tja Hangslot, wat kan ik nog zeggen? Als ik commentaar geef dan begint men meteen weer over die ene fout die ik hier gemaakt heb?! :confused:

Ze doen maar in die burcht, ik en mijn maatje B zorgen op onze manier goed voor onze nimfen, als die andere 3, BH, P en BT zeggen dat ze goed zorgen voor hun dames, moeten hun dat zelf maar weten...

Deze foto's zij hier al eerder geplaatst. Het betreft hier vrouwen die eerst in quarantaine gaan omdat ze verwaarloost achter zijn gelaten in het boetsenbos door de heren f en b. En die wij gered hebben van een verhongerings dood.
Vaak zijn deze dames totaal uitgehongerd en vermagerd en om geen besmetting ziekten in de burcht te krijgen gaan ze vrijwillig even een tijdje in quarantaine.
Eenmaal goed onderzocht door een bekwame arts mogen ze vrijuit in de burcht in alle kamer vertoeven en is er geen probleem meer.
Dit is dus eigen veroorzaakt door de heren f en b. Hadden hun beter op deze dames gepast was dit totaal niet nodig geweest. :biggrin:

Even de betreffende topic opgezocht, Zie Hier!

Betreffende link naar de foto's werkt op sluwse wijze ineens niet meer :biggrin:

Daar gaan we w??r, hou ik voor een tijdje mezelf bewust een beetje stil terwijl onze nimfen lekker bij de kachel zitten.

B zaagt ieder jaar een paar bomen om in zijn bos om ze lekker warm te houden, en dan nog komt men vanuit de burcht met valse bewijzen???

Ik ga niet meer spitten in de archieven alhier, want ik kom nog steeds na een jaar of 4 Jenni in goede gezondheid tegen... :sex:

En daar hebben ik en B haar nog nooit voor in een kooitje op hoeven te sluiten!

Zo en nou is het weer in het vroeg van de nacht dus zo dadelijk komt de reactie van de andere handlanger, BT genaamd... P slaapt weer maar eens uit, dus die komt in de loop van morgenvroeg.

Meneer Hangslot, u bent/wordt bedankt... :biggrin:

Ja die reactie komt inderdaad, want al eerder heeft handlanger BT aangegeven dat Jenni inmidels oud is en er alleen nog oude foto's van haar gepubliceerd worden.
Dat zie je ook weer aan deze foto, we zijn 4 jaar verder en ze ziet er nog even jong uit, logisch, dat zijn allemaal foto's uit 19langgeleden.

Kooitjes zijn bedoeld zoals reeds eerder in een posting is uitgelegd en nu weer door makker Big Henk hier herhaald. Ik weet dat ze in het Boetsenbos nogal vergeetachtig zijn.
Daarnaast kunnen de dames zo ook meemaken hoe ik vroeger heb moeten leven, in een kooitje. Ze zijn dan ook zo dankbaar en medelevend als ze er weer uit komen, uiteraard nadat ze gezond verklaard zijn.:sex:
Ze slapen ook lief, je ziet helemaal geen tegenstand, ze vinden het dan ook helemaal niet erg dat ze in het kooitje moeten.;)

Maar JIJ!!! Van JOU ga ik dat onthouden!!! Is het een tijd rustig geweest, dan sta je hem in alle vriendschap en vrede een lang weekend toe in het Limburgse. Verwend hem ook nog met een warm bad en dan krijg je zoiets als stank voor dank bij de terugkeer!:grrr:
De grenzen gaan hier weer op slot en de bewakingsmaatregelen gaan weer van kracht, het komende jaar is Limbonesi? weer gesloten voor freggels! Laat je hem zien en meemaken hoe ze hier verwend worden.... krijg je dat weer...

"Ze slapen ook lief, je ziet helemaal geen tegenstand, ze vinden het dan ook helemaal niet erg dat ze in het kooitje moeten"

Mhhhh, als ik zo eens naar die foto kijk, lijkt mij toch heel duidelijk te zien dat deze dame onder zeil is gebracht met minimaal ??n potje GHB.

B.

Wij zijn op ons departement "diep geschokt". SCHANDE!!!! een legkip kan tenminste nog staan in zijn kooitje.

En veels te krap voor een kooigevecht!!!!

Inmiddels is ze uit der kooitje en slaapt lekker bij mij, ik heb haar een heerlijke massage gegeven iets wat ze nog nooit had meegemaakt, erg vind ik het dat oude wonden die een beetje geheeld waren weer worden open gemaakt.
Lang heb ik me stil gehouden maar ik sta nu weer pal achter mijn 2 maten die ik door dik en dun steun....

pikkie;207407 zei:
Inmiddels is ze uit der kooitje en slaapt lekker bij mij, ik heb haar een heerlijke massage gegeven iets wat ze nog nooit had meegemaakt, erg vind ik het dat oude wonden die een beetje geheeld waren weer worden open gemaakt.
Lang heb ik me stil gehouden maar ik sta nu weer pal achter mijn 2 maten die ik door dik en dun steun....

Pikkie je wordt hier straks nog de Barmhartige Samaritaan.

De blues he.....

Jammer dat weer een zo'n posting alles weer openrijt, straks gaan we weer over de fietsen cq fiets van BT en dan wordt alles weer opgerakeld...

Kijk, hier een foto als ze ermee klaar zijn.

Schande, verpest voor het leven!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan