Ja die reactie komt inderdaad, want al eerder heeft handlanger BT aangegeven dat Jenni inmidels oud is en er alleen nog oude foto's van haar gepubliceerd worden.
Dat zie je ook weer aan deze foto, we zijn 4 jaar verder en ze ziet er nog even jong uit, logisch, dat zijn allemaal foto's uit 19langgeleden.
Kooitjes zijn bedoeld zoals reeds eerder in een posting is uitgelegd en nu weer door makker Big Henk hier herhaald. Ik weet dat ze in het Boetsenbos nogal vergeetachtig zijn.
Daarnaast kunnen de dames zo ook meemaken hoe ik vroeger heb moeten leven, in een kooitje. Ze zijn dan ook zo dankbaar en medelevend als ze er weer uit komen, uiteraard nadat ze gezond verklaard zijn.

Ze slapen ook lief, je ziet helemaal geen tegenstand, ze vinden het dan ook helemaal niet erg dat ze in het kooitje moeten.
Maar JIJ!!! Van JOU ga ik dat onthouden!!! Is het een tijd rustig geweest, dan sta je hem in alle vriendschap en vrede een lang weekend toe in het Limburgse. Verwend hem ook nog met een warm bad en dan krijg je zoiets als stank voor dank bij de terugkeer!

De grenzen gaan hier weer op slot en de bewakingsmaatregelen gaan weer van kracht, het komende jaar is Limbonesi? weer gesloten voor freggels! Laat je hem zien en meemaken hoe ze hier verwend worden.... krijg je dat weer...