seca 2 nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jbkwellie

ik zoek uitleg over seca 2 is het nou gekraakt? kunnen we weer hexfiles op een funkaartje zetten en weer gewoon canal+ NL kijk? ik heb al een tijdje het internet afgezocht maar kan niks vinden over seca2 of het is in het italiaans dus kan iemand me alstublieft helpen?

heb nokia reciever 9200

_______________________________
life is like a box of chocolaters
 
wat ik nu ga zeggen niet doorvertellen he...
ja C+ nl ligt open, maar je moet heel goed zoeken om beeld te krijgen op een funkaartje.... ;)
en idd wordt het tijd om een beetje italiaans te leren... :)
 
he spirit kun je een tipje van de sluier oplichten waar je dit kan vinden. pm graag. b.v.d
 
Komt goed???????
 
Originally posted by spirit
wat ik nu ga zeggen niet doorvertellen he...
ja C+ nl ligt open, maar je moet heel goed zoeken om beeld te krijgen op een funkaartje.... ;)
en idd wordt het tijd om een beetje italiaans te leren... :)


LOL je hebt helemaal gelijk
 
AUB geen spookverhalen en stemmingmakerij hier, daar houden we niet meer van, ik dacht dat dit al bekend was.

Seca2NL op een fun kun je gewoon uit je hoofd zetten dat is niet mogelijk op dit moment.
Seca2NL gekraakt is ook onzin.
Het is wel deels gekraakt, het is sommige mensen mogelijk om op een reeds geactiveerd basispakket, de zaak uit te breiden naar een vol pakket.

Volledig gekraakt zou zeggen dat er emulators zouden zijn, dingen op fun of anders gezet kon worden, kaarten gecloned zouden kunnen worden etc.
Dat is totaal niet aan de orde in het hele seca v1+ verhaal.
Dus stop a.u.b. met deze onzin mensen.

Vertel hoever we daadwerkelijk zijn, of zeg gewoon niets maar ga geen stemmingmakerijverhalen te vertellen die dadelijk hier ongewenst de boel op stelten zet.

Alvast bedankt voor de medewerking!
 
effe een vraagje.
is het waar dat duckforum samen met canal+ samenwerkt.
oke en als het niet waar is, even goed vrienden.
het is maar een vraag.
ik heb het ooit eens gehoord.


hee.... groetjes

een duck fan..

(zal wel weer massa s comentaar krijgen nu?)
 
Originally posted by Black Tiger
AUB geen spookverhalen en stemmingmakerij hier, daar houden we niet meer van, ik dacht dat dit al bekend was.

Seca2NL op een fun kun je gewoon uit je hoofd zetten dat is niet mogelijk op dit moment.
Seca2NL gekraakt is ook onzin.
Het is wel deels gekraakt, het is sommige mensen mogelijk om op een reeds geactiveerd basispakket, de zaak uit te breiden naar een vol pakket.

Vertel hoever we daadwerkelijk zijn, of zeg gewoon niets maar ga geen stemmingmakerijverhalen te vertellen die dadelijk hier ongewenst de boel op stelten zet.

Alvast bedankt voor de medewerking!

Maar wie zegt dat ik het over S2 heb ???? staat nergens in mijn antwoordt. Wat ik bedoelde was de oude Irdeto codering dat er nog een paar kanalen op zijn.

Maar Black tiger, nog bedankt voor de info te geven over dat het mogelijk is om een basispakket uit te breiden naar een vol pakket.

Dit wisten natuurlijk een hoop mensen nog niet.
Bedankt voor de bijdrage.

Spirit
 
B.T heeft wel een beetje gelijk hoor Spirit, want deze topic begon over Seca2.

Maar de manier van uit de tent lokken, van die ouwe tijger is best wel grappig..hehehe

Gr Fred.
 
Hoezo niet aan de orde Bt denk toch van wel.... je zal nou toch ook eens goed moeten gaan lezen
 
@Black tiger:

mijn excuus, dat ik zo begon met antwoorden.....
maar des ondanks velen zullen wel blij zijn om je eerdere antwoord.

Spirit
 
@spirit: Ik doelde eerder op de reply van bijv. gekkenhuis.
En als we immers in een seca topic zitten moeten we niet over Irdeto beginnen zonder dat dit duidelijk is, nietwaar?:biggrin:

Overigens de informatie wat ik gaf heb ik al eerder in een ander seca topic gedaan. Maar voor die wat het nog niet wisten, nou die weten het nu dan in elk geval.
Probleem is dat gewoon niet aan die software te komen is en de mensen die het wel hebben er een behoorlijk bedragje voor tellen om je kaart open te zetten.

@Twilight: Tja... ik kan het niet laten, dat noemen ze een politiek verantwoord antwoord geven (inderdaad met de goede hoop wat meer informatie erbij los te trekken). :cool:
 
Spirit mag van mij nog wel wat vragen stellen, 2004 was toch het jaar van de Sat???

En 2004 is bijna al weer voorbij, de pepernoten liggen alweer in de schappen....lol

Gr Fred.
 
Hey spirit je bent de held van de week ....
 
Hey twilight ik mocht niks zeggen doet bt het voor me lol
 
Ze kunnen er maar beter een slotje opgooien, want dit begint nu wel op stemmingsmakerij te lijken...

Gr Fred.
 
Ik heb zelf nog nooit valse info gegeven...
Kijk eens naar de Pioneer, wie had het ooit verwacht dat dit een "Droomdoos" zou worden.
De huidige FW kunnen net zo veel als een Dreambox...
Zoals Card-sharing, full-x, eigen ondertiteling er onder zetten, alle emu's die ook de dreambox aankan. Zelfs Full-x codering.
en nog veel meer.

Kijk eens naar de Seca2 emu, die was eerder op de Pioneer dan op de dreambox en andere kasten......
Toch wel vreemd he?!

En ik verwacht dat volgende week ook Sky en D+ weer open is..
En ga me nou geen PM's sturen zoals hierdoor boven gebeurt is op mijn antwoord.
Want ik ga hier niet op in...
De mannen die hier o.a. mee bezig zijn o.a : Aston^, Dynamit, D-MON,Humax en nog zo'n paar..

Spirit
 
Spirit je vergeet de eindeloze samsung 9500 inderdaad die pioneer is heel mooi, onze vrienden uit het oosten zijn er goed mee bezig....

Inderdaad de emu is het he ...
 
Originally posted by pikkie


Inderdaad de emu is het he ...

Daarom zocht ik ook info met logs, nano's etc etc van een originele kaart van sky of D+. om de jongens te helpen.....
die ik al in een thread eerder had gevraagt ;)


Spirit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan