Sennheiser, klinkt goed...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
798
Punten
113
Leeftijd
60
Vorige week ging mijn huidige koptelefoon stuk.

Aan een kant brak een oor af, en daarna de kabel stuk.

Ik had nog wat centjes over die ik gekregen had voor mijn verjaardag, gelukkig waren het niet allemaal potten mosterd, en daarvan heb ik eens een Senheiser gekocht, draadloos, en ik wandel hier mijn tuin, en heel de omgeving door terwijl ik met hobby bezig ben.

:jow: :jow: :jow:

kun je iets specifieker zijn type nummer , etc

Hoop trouwens dat het afgebroken oor niet van je zelf was
HOOP TROUWENS DAT HET ........ :rolleyes: :p

Ja, duh!!! dat kan ik nou niet zien, staat op mijn harses, met een echte gouwe ouwe nu! :biggrin:

https://www.youtube.com/watch?v=DpmrghpqTUs

Sennheiser is goed spul. Die hadden in vroeger jaren al de betere audio spullen zoals met name microfoons en ook hoofdtelefoons.
Dus dan heb je toch een leuk dingetje gekocht! :jow:

@Freggelmens: Hoeveel brengt die reclame je nu op ????  ;) ;) ;)

Enkele opmerkingen: Eerst over je muziek keuze, die meestal de mijne niet is.
Maar ik open de url wel altijd, en de keuzes vind ik dikwijls verrassend leuk...
Onwillekeurig luister ik dan ook naar andere liedjes op dat blad, en vandaag kwam ik deze Guantanamera tegen :  https://www.youtube.com/watch?v=pAs7U1dyesQ
Ik heb niks met vuile was, maar het onderbroekje intrigeerde me wel.... Morgen nog maar eens gluren...  :p :p :p

Over je modeem met 100 mtr radius. Je zou het advies van B.T. gedeeltelijk op kunnen volgen, en met een splitter en Jensen of TP-link via electriciteits net verbinding maken met je schuur, en daar ook zender/ modem wifi installeren....
De Links moeten wel rechtstreeks op het net staan, zonder beveiligingen of schakelaars. Ik heb hier een Jensen, en dat werkt goed.
Het kost wat geld, maar dat heb je vast al verdiend, met die reclame voor koptelefoons....
Ik ben bevooroordeeld tov die dingen. Als machinist op de vaart droeg ik altijd gehoorbeschermers, en met die dingen heb ik schimmel in mijn oren gekregen, wat er niet uit te knuppelen is...
Hoezeer een Duitse dokter in Emden het ook probeerde...Delen van mijn hersenen heeft hij uit mijn oren geschraapt, maar de schimmel staat nog steeds op stal...
Want ik zie jullie grapje over St Nicolaas al aankomen...  :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Deze Duitse dokter moet ik wel een pluim geven... Maandenlang ben ik over de hele wereld naar de dokter geweest met oorklachten, en iedere keer weer kreeg ik een penicilinekuur voor oor-ontsteking.... "Wasz? - Enzundung? dasz sind Pilzen....!!!" Daar werd verder geen woord aan vuil gemaakt....
Prettige vrije dagen verder, gr. George

@marie, muziek is voor mij hobby nummer 1, en vandaar dat ik steeds meer voor die hobby aan het kopen ben... Alleen ik twijfel of mijn tuinhuis groot genoeg blijft. :biggrin: 

Over de Senheiser gesproken het is de volgende: RS 120

Ja ik weet het, de link in commerci?el, maar ik wordt hier niet beter van, kost me alleen maar.

Wat die router en de internetverbindingen betreft, ach ik ben een beetje eigenwijs dus ipv een andere router of versterker heb ik een switch gekocht Linksys WRT-SE4008, kabels werken nu eenmaal sneller, en gezien het feit dat mijn hobbyruimte in het tuinhuis is, moet het daar ook goed werken. ;)

Muziek is hier ook favoriete tijdspassering, maar hoofdzakelijk om te luisteren. De radio staat de hele dag aan, of de iPod zit aan de speakers.
Het is bijna genant, hoeveel keus we tegenwoordig hebben...

Als ik het goed begrijp trek je nu kabel naar je tuinhuis.
Die linksys ziet er goed uit. Wij hebben dat merk veelvuldig gebruikt, en ik vond die makkelijker, ook qua instellingen, als de Telewell, die we nu in gebruik hebben.
Maar als je modem kapot is, ga je snel in het dorp een andere kopen, en hier hebben we weinig keus... gr.George

Hey, das grappig. Ik heb hier dezelfde Senheiser :jow:
Enige nadeel, als er een poosje geen input is schakeld ie uit, wat een harde ruis tot gevolg heeft.

@ Hangslot,

Vind dat geen nadeel, schrik je tenminste weer meteen wakker.

B.

@Hangslot misschien een stomme vraag, maar hoe zet jij dat ding op jou harses??? 

Als ik op het gevoel afga, dan zit de aan uit schakelaar aan de linkse kant, maar dan flikkert dat ding van mijn kop af als ik er mee ga lopen of buk!
Zet ik hem andersom op dan zitten de "oren" niet goed. :confused:

En er zit wel een mooi geluid in, maar dan moet je wel de schelpen aandrukken tegen de oren.

Ik moet wel zeggen dat ik hier heel De Freggelgrot rond kan lopen zonder verlies van geluid!  :klappen: En de buren hebben g??n last meer als hier de Jamo's staan te knallen in het tuinhuis. :biggrin: 

Ik zal het zelf maar zeggen, het zal wel aan Freggelharses liggen. :biggrin:  :devil: :piraat: :santa:

Lees de reacties op kieskeurig eens na staan er vier en hebben hetzelfde probleem dat de koptelefoon van je hoofd lazert.een nog andere vervelende eigenschappen.

@freggel1,

Nee ligt niet aan jouw kop ;)
Ik heb hem net zo op, lopen gaat prima, maar als je bukt en dan naar beneden kijkt schuift hij voorover van je oren af.
Gewoon niet zover met je kop voorover! Of een postelastiekje :)

Het geluid is gewoon goed, maar je moet het volume op de koptelefoon zelf hard zetten, ongeveer 3/4, dat hij net niet ruist, en dan het volume van de pc wat lager houden.
Dan klinkt de bas al heel goed!
Aandrukken van de schelpen is dan niet nodig.
Het klopt dat aandrukken altijd beter klinkt, maar dat was vroeger ook al in mijn dj periode.

Wil je echt wat moois: Bose QuietComfort 20i je weet niet wat je hoort. :jow:
maar niet schrikken van de prijs!

Ja dat eraf kukkelen dat had ik niet verwacht, want ik heb ooit al eens meer een draadloze gehad, en die bleven perfect zitten, maar die hadden het bereik niet wat deze wel heeft, maar nou heb ik eindelijk een Senheiser, en dan krijg je dit???

Maar nou kom jij weer met Bose, uh, dan krijg je het weer, Inkel made by Bose, had ik vroegah, toen ik nog niet voor een paar dames hoefde te zorgen. ;)

Eerste stereotoren die hier in de winkel stond met een digitale weergave, joh dat was je van het! 2300 guldens met Sony boxen, 3-weg 75 watt, en een tijdje daarna na het verprutsen van de eindversterker, Jamo's 150 Watt, op een slaapkamer van 2x3 :biggrin: :stupid: 

En nou verkoopt men dat goede spul van toen nu tegenwoordig als vintage, want het is niet kapot te krijgen! 

En ach nou we toch bezig zijn, opel Ascona A model, even proberen of we hem naar de kloten krijgen terwijl we een andere auto aan het zoeken gaan??? 80 in zijn 1, of taggetig in zun jeen, en gewoon doorvlammen die bak!!!! 

Enige nadeel, ze rotten onder uw kont weg. :biggrin: 

Maar verrek, het ging hier over een Senheiser, heb hem nou weer op mijn harses, achterstevoren, tja, stom, maar zolang ik niet in slaap val blijft hij zitten. :biggrin:

Een koptelefoon die van je kop af pleur.
Ik heb dan wel geen draadloze maar ??ntje met een snoertje, neem gewoon me telefoon of Ipad mee en dan zet ik spotify op.
En dat is er ??n van het merk AKG  de K271 MKii gewoon omdat het geluid waanzinnig is en omdat ie lekker zit. :)

Ja en als je dan op de bank zit en je moet pissen dan lazert niet de koptelefoon van je kop maar valt je ipad aan diggelen

ik zoek ook een draadloze hoofdtelefoon  maar heb nog geen goede gevonden die ook geschikt is voor brildragers .

O ja en het is seNNheiser met 2 ennen

Dan nog een vraag aan Freggel1 heb jij de RS120 of de RS120 II

@matrix
Je moet hem natuurlijk wel op de goede kop zetten zeker als je naar de wc gaat  :klappen:

Nummer10 zei:
Ik heb dan wel geen draadloze maar ??ntje met een snoertje, neem gewoon me telefoon of Ipad mee en dan zet ik spotify op.

Dat kan ook Nummer10, maar als ik met de hobby bezig ben, tegenwoordig meer pc's dan satelliet dan ben ik vaak op 3 plekken tegelijk bezig, en heb dan ook gereedschap op zak, en om dan daar nog een telefoon met een snoertje bij te duwen, dan flikkert dat ding weer op de grond. ;)

En wat Matrix betreft het is een RT120, en ik ga nou niet meer overal een "N" bij de vorige topics zeteen. ;)

En DIT!!! moet er over knallen met goed geluid!!! :jow: 

New design for the next flowerparade!!! 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan