@Freggelmens: Hoeveel brengt die reclame je nu op ????
Enkele opmerkingen: Eerst over je muziek keuze, die meestal de mijne niet is.
Maar ik open de url wel altijd, en de keuzes vind ik dikwijls verrassend leuk...
Onwillekeurig luister ik dan ook naar andere liedjes op dat blad, en vandaag kwam ik deze Guantanamera tegen : https://www.youtube.com/watch?v=pAs7U1dyesQ
Ik heb niks met vuile was, maar het onderbroekje intrigeerde me wel.... Morgen nog maar eens gluren...
Over je modeem met 100 mtr radius. Je zou het advies van B.T. gedeeltelijk op kunnen volgen, en met een splitter en Jensen of TP-link via electriciteits net verbinding maken met je schuur, en daar ook zender/ modem wifi installeren....
De Links moeten wel rechtstreeks op het net staan, zonder beveiligingen of schakelaars. Ik heb hier een Jensen, en dat werkt goed.
Het kost wat geld, maar dat heb je vast al verdiend, met die reclame voor koptelefoons....
Ik ben bevooroordeeld tov die dingen. Als machinist op de vaart droeg ik altijd gehoorbeschermers, en met die dingen heb ik schimmel in mijn oren gekregen, wat er niet uit te knuppelen is...
Hoezeer een Duitse dokter in Emden het ook probeerde...Delen van mijn hersenen heeft hij uit mijn oren geschraapt, maar de schimmel staat nog steeds op stal...
Want ik zie jullie grapje over St Nicolaas al aankomen...

Deze Duitse dokter moet ik wel een pluim geven... Maandenlang ben ik over de hele wereld naar de dokter geweest met oorklachten, en iedere keer weer kreeg ik een penicilinekuur voor oor-ontsteking.... "Wasz? - Enzundung? dasz sind Pilzen....!!!" Daar werd verder geen woord aan vuil gemaakt....
Prettige vrije dagen verder, gr. George