Ik begin het nou stilletjes aan een beetje beu te worden met h??l die @home!
Zit ik nou net een bericht te typen omdat formatc een vraag steldde over een virtualdj programma, waarom het bij hem niet werkt en bij mij wel, en hem daar in wil beloven dat ik voor hem ga zoeken wat hier eventueel de oplossing voor is....
Heb ik eindelijk dat bericht klaar, wil ik het gaan verzenden, krijg ik ineens een melding, kan de server niet vinden?
Ga ik weer maar eens in de meterkast kijken waar die motorola hangt en wat denk je?
Weer net zo'n lichtorgel, alle lampjes gingen weer aan en uit, kun je weer opnieuw beginnen.
Nou wordt hier wel eens gepraat over "juridische stappen" en garanderen van snelheid en dergelijke, maar ik zou nou toch graag eens weten hoe ik een gegronde klacht in kan dienen bij deze aanbieder van internet, zonder gemouw te krijgen van ja meneer er kunnen nu ??nmaal storingen voorkomen.
Om maar een voorbeeldje te noemen van wat hun een storing noemen...
Op 1 januari wildde ik mijn vrienden en kennissen een leuke e-mail sturen om hun een gelukkig nieuwjaar te wensen, en wat gebeurd er die dag, een storing.
Ik dus bellen met hun z??r kundige helpdesk(?), weet je wat ik voor antwoord kreeg?
Tja meneer er is gisterenavond nog al veel vuurwerk de lucht in gegaan, misschien dat er een klappertje te dicht bij uw kast die buiten bij u voor de deur staat is afgegaan.
Dit is toch van de zotte!
Zit ik nou net een bericht te typen omdat formatc een vraag steldde over een virtualdj programma, waarom het bij hem niet werkt en bij mij wel, en hem daar in wil beloven dat ik voor hem ga zoeken wat hier eventueel de oplossing voor is....
Heb ik eindelijk dat bericht klaar, wil ik het gaan verzenden, krijg ik ineens een melding, kan de server niet vinden?
Ga ik weer maar eens in de meterkast kijken waar die motorola hangt en wat denk je?
Weer net zo'n lichtorgel, alle lampjes gingen weer aan en uit, kun je weer opnieuw beginnen.
Nou wordt hier wel eens gepraat over "juridische stappen" en garanderen van snelheid en dergelijke, maar ik zou nou toch graag eens weten hoe ik een gegronde klacht in kan dienen bij deze aanbieder van internet, zonder gemouw te krijgen van ja meneer er kunnen nu ??nmaal storingen voorkomen.
Om maar een voorbeeldje te noemen van wat hun een storing noemen...
Op 1 januari wildde ik mijn vrienden en kennissen een leuke e-mail sturen om hun een gelukkig nieuwjaar te wensen, en wat gebeurd er die dag, een storing.
Ik dus bellen met hun z??r kundige helpdesk(?), weet je wat ik voor antwoord kreeg?
Tja meneer er is gisterenavond nog al veel vuurwerk de lucht in gegaan, misschien dat er een klappertje te dicht bij uw kast die buiten bij u voor de deur staat is afgegaan.
Dit is toch van de zotte!