Smarthome LSC app account vergeten

BT Ik ben niet de gegevens van smart phone maar de gegevens van de LCD app.

Ik kon het opnieuw aanmaken maar dat werkte niet. En nu kom ik er helemaal niet meer in.
Het heeft inmiddels al 3 jaar probleem loos gewerkt. Ik hoopte dat het zou werken met domoticz toen ik hier aan begon.

Ik kan een nieuw account aanmaken maar kan dat op het zelfde email adres?
 
Alleen is het zo dat ook dit wachtwoord via een keylogger oid in verkeerde handen kan vallen.
Dat zou met alles kunnen op de pc, dus ook iets als Bitwarden of soortgelijk programma.

Er hebben veel mensen niet van PINS gehoord, toch is het een van de handigste en kleinste programma's voor lokaal gebruik. Heeft best veel mogelijkheden. En zo gauw je het sluit (kun je dacht ik instellen als je dat niet wilt) is je (klembord) cache weg, dus nadien met ctrl-v nog even wachtwoord achterhalen gaat 'm dan niet worden.
USB stick gaat nog lukken op de kleinste stick van vroeger zelfs. Het hele programma inclusief mijn grote database en backup bestand is 1,56 MB groot, dat zegt genoeg.

BT Ik ben niet de gegevens van smart phone maar de gegevens van de LCD app.
Er staat ook niet smart phone maar smart home en de LCD app is een smart home app. ;)
Overigens is dat ook niet de LCD app maar de LSC app. :biggrin:
Sorry, kon 't niet laten. Maar ik zal de titel nogmaals aanpassen. Want smart home is wel globaal en er zijn meer van die apps (bijv. de Tuya app).

Maar ik vind het wel raar dat je er niet meer in zou kunnen komen. Ook niet met de link die ik plaatste en evt. bellen naar de klantenservice?
 
Sorry BT maar mijn ogen operatie maak ik er soms zomaar wat anders van.

Maar ik moet morgen maar even met die klantenservice contact opnemen.
En met dat programma dit soort dingen opslaan.
 
Met mijn mobiel sat-ed.
 
schermpje te klein dus vermoedelijk.. hmm
geen optie met pc zodat je met een kladblok grote letters kunt zien en dan kopiëren?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan