steek smartcard

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

johnny.b

ik heb een philips 5816

deze geeft in eens steek smartcard in ik heb 2x een gold kaart

en een picardcard geprobeerd en hij geeft steeds de zelfde melding terwijl ze allen allang werken en goed zijn tot 30 april

na een paar minuten en dan werkt ook geen knopje meer

doe ik de orginele card er in dan hou ik beeld

doe ik er weer de gold in beeld 5 min beeld ra ra

wat kan dit wezen

 
hier hetzelfde in een duitse mediabox echter alleen op spanje en italie nederland werkt wel ,wie o wie

 
met een strong hetzelfde ik heb 2 verschillende HEX files geprobeerd de ene geeft smartkaart invoeren de andere zet de ontvanger op standby.

huub

 
Ik heb het al door, dit wordt een hele lange thread. En vervolgens komt er nog zo'n lange in de bedelstaf. Het lijkt wel een Sat en Kaart Zeer epidemie.

suc6 jongens

nitwit

 
het gebeurt hier ook met een originele card die nooit gemodificeerd is

 
@ meteo:

Dan kun jij een klacht indienen. Ja toch?

cu

nitwit

 
Zelfde problemen hier bij mij op de philips 5816 met goldcard.

Paar minuten beeld daarna "steek smartcard in ".

Als ik de card eruit haal en weer insteek heb ik weer een paar minuten beeld,card eruit en er weer in enz enz

Iemand enig idee wat er aan de hand is.Mischien card opnieuw proggen??Of zijn er keys verstuurt door canal+ die onze kaartjes om zeep helpen?

Billy70

 
Met de originele kaart springt ie op standby.

Die kaart is nooit gemodificeerd.

Lijkt dus een normale storing ofzo.

Met de 2 gold kaarten vraagt ie om de kaart er in te steken die zijn dus iig beter.

 
@ meteo

eerst een 4-tal keer de kaart er in steken, bij de 5e keer valt ie op standby. Ook met GW

nitwit

 
@ Nitwit

De helpdesk bellen van Anaal+ doe je niet zomaar dat kost nog meer als het abbo.

 
Heb zojuist een originele kaart (omgetuned) ontvangen en geprobeerd tot nu toe geen problemen.

Graag een berichtje wanneer het opgelost is bij de andere mensen.

Thanxx.....Billy70

 
is dezelfde aanvalstactiek die de italianen al eerder hebben toegepast remedie is aanwezig op het net maar dacht ik niet toegestaan hier te posten.

greetz en zoekt en gij zult vinden

Geinponem

 
Misschien via de mail Geinponem.Ik zal in ieder geval erg dankbaar zijn voor de oplossing.

Thanxx....Billy70

 
Helaas heb ik de zelfde problemen.Kaartje derin ,kaartje eruit.Wat eengedoe.Ook zelfs effe bij mijn org. kaaartje.Weer geprobeerd met mijn org. kaartje .Hij doet toch nu wel goed.Al een klein half uurtje.Zelfs Fox , via kindernet???

Maar al met al toch erg vervelend.

 
Sorry, ik bedoel te zeggen alleen met mijn org. kaartje erin doet ie weer perfect.

Ilya

 
Het gebeurt ook met orginele kaarten dus lijkt het voorlopig een gewone storing aan de providerskant....

Rustig afwachten totdat blijkt dat de orginele kaarten er geen last meer van hebben.

 
bij heb ik toch echt alleen problemen met de gold en de piccard behalve met eurosport

mijn orginele kaart geeft geen probleem

dus voetbal en f1 mis ik niet

het is mij nog een raadsel

ik ga morgen maar wat andere files proberen

is het dan over meld ik dit

 
Is inderdaad heeeel vervelend.Ik hoop wel dat het morgen opgelost is i.v.m formule 1 race...

Hoe maak je een gek nog gekker......:)

Ben in ieder geval prettig gestoord...zeggen ze in mijn omgeving..

Thanxxx....Billy70

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan