steek smartcard

Status
Niet open voor verdere reacties.
De problemen zijn bij mij nog steeds aanwezig. Ik begin er inmiddels aardig van te balen. Is er iemand die via email de oplossing en/of goede codes heeft? Heb die schotel pas...en was zo trots als een pauw

 
Ook hier nog steeds problemen met de 8000.

Heb reeds 5 pic/hex combinaties geprobeerd.

Wat is de goede combinatie ?

Grrtzz

 
Het werkt ! De 8000 gaat weer als een kogel ....

Bedankt Donald D... ;)

 
Ik heb dus ook mr, eend op mijn kaart gezet, heb weer beeld, maar als ik nou een nieuwe zenderlijst wil laden, vraagt hij om een pincode, doe ik mijn originele kaart in de ontvanger, vraagt hij niet om de pincode. Iemand meer met dit probleem???? er staat dus een pincode in de mr.eend files, en ik weet niet wat die pincode is.

kan iemand me hiermee helpen??

 
i think it's 6969 or 9696

TPower (o) (o)

..............

IT'S ALL IN MIND

 
OK, bedankt, werkt weer, maar ik kan hem dus niet verranderen!! toch leuk gemaakt door mr. duck

 
Ik heb inmiddels al verschillende hexjes getest in de Philips maar tot nog toe geen resultaat. Werkt Mr. Eend dan wel goed in de Philips ontvanger? Want ik heb deze software nog niet kunnen testen namelijk (omdat deze niet heb). Alvast bedankt voor jullie reactie.

Thx. Sathunter

 
Werkt de Autoupdate ook van de files waar jullie 't over hebben??

Dus als je je PPUA en MK1-key insteld.

Ik heb nog geen file gevonden die EN antireset EN Autoupdate is..

 
Kan iemand mij deze Eend files mailen?

Ik heb ook een srt 8000

Thanks

 
Download de nieuwe hex files op http://knip knip

Probleem verholpen, ik heb zelf ook de Philips 5816

en het werkt weer perfect.

Originally posted by johnny.b ik heb een philips 5816


deze geeft in eens steek smartcard in ik heb 2x een gold kaart



en een picardcard geprobeerd en hij geeft steeds de zelfde melding terwijl ze allen allang werken en goed zijn tot 30 april



na een paar minuten en dan werkt ook geen knopje meer



doe ik de orginele card er in dan hou ik beeld



doe ik er weer de gold in beeld 5 min beeld ra ra



wat kan dit wezen


[Edited by denktenk on 02-04-2001 at 18:36]

 
@Jacco-k

Je kunt je natuurlijk afvragen waarom dit niet in de 50! postings voor jou vermeld stond... of de "Belangrijke Board Informatie" effe lezen.

 
Sorry, dacht even behulpzaam te zijn.

Net de belangrijke board info gelezen.

Foutje bedankt.

Zal het niet meer doen.

Originally posted by wizzaerd @Jacco-k


Je kunt je natuurlijk afvragen waarom dit niet in de 50! postings voor jou vermeld stond... of de "Belangrijke Board Informatie" effe lezen.
 
Originally posted by peetjo De problemen zijn bij mij nog steeds aanwezig. Ik begin er inmiddels aardig van te balen. Is er iemand die via email de oplossing en/of goede codes heeft? Heb die schotel pas...en was zo trots als een pauw
Jan Pap

Ik heb zelf ook de Philips 5816 en een Multimac 2 kaart

heb al verschillende Hex geprobeert maar blijft om kaart vragen wie kan mij de goede code sturen

BVD

 
Voor vragen om emailtjes met files is het "bedelstaf" forum bedoeld, dus graag niet meer hier.

 
"En hij gaf het niet op"

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan