- Waarderingsscore
- 929
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 75
Denk je het allemaal voor elkaar te hebben , alle apparaten met elkaar verbonden wat eerst een brij aan bekabeling was , is helaas weer een brij geworden.
En nu zat ik met het probleem dat mijn internet verbinding een grote soepzooi was. Snelheid een paar kb. Ik heb Ziggo AIO 40 Mb met een nieuwe Ubee modem.
Omdat met dat type modem problemen waren dat de snelheid na enkele dagen terugliep, hetgeen verholpen was met een automatisch update
dacht ik hmmm update heeft het alleen erger gemaakt.
Overbuurman had nergens last van dus op zoek naar de kwaaie pier.
Eerst maar weer een touwtje aan de laptop et voila maximale snelheid en voldeed prima aan de specificaties ,Dus moest het aan de WIFI liggen.
Boel maar weer eens gereset, hielp geen zier Wifi was dramatisch.
Tja wat doe je dan , Bellen of verder snuffelen, het laatste dus.
Mijn modem had ik maanden geleden boven op de AC RYAN gezet en deze staat meestal aan , nu dus ook , Ik denk laat me dat ding eens uitzetten en ja hoor
Wifi werkte weer tadeloos, krijg nou wat, ding heeft maanden op de AC RYAN gestaan , AC Ryan staat meestal aan en nooit problemen gehad , dus proef op de som , AC Ryan weer aan --> Dag Wifi totaal weg.
AC Ryan weer uit Hoppa Wifi weer als vanouds , Snap hier geen bal van
Dus nog maar eens aangezet en het modem verplaatst, moet hem zeker 1 meter verderop zetten .
Snap hier geen reet van , kanaal verwisselen in het modem hielp ook geen zier.
EMC denkt met u mee... het is nu tijd voor mijn biertje max 2 glazen heb ik gelezen schijnt goed voor het hart te zijn.................
En nu zat ik met het probleem dat mijn internet verbinding een grote soepzooi was. Snelheid een paar kb. Ik heb Ziggo AIO 40 Mb met een nieuwe Ubee modem.
Omdat met dat type modem problemen waren dat de snelheid na enkele dagen terugliep, hetgeen verholpen was met een automatisch update
dacht ik hmmm update heeft het alleen erger gemaakt.
Overbuurman had nergens last van dus op zoek naar de kwaaie pier.
Eerst maar weer een touwtje aan de laptop et voila maximale snelheid en voldeed prima aan de specificaties ,Dus moest het aan de WIFI liggen.
Boel maar weer eens gereset, hielp geen zier Wifi was dramatisch.
Tja wat doe je dan , Bellen of verder snuffelen, het laatste dus.
Mijn modem had ik maanden geleden boven op de AC RYAN gezet en deze staat meestal aan , nu dus ook , Ik denk laat me dat ding eens uitzetten en ja hoor
Wifi werkte weer tadeloos, krijg nou wat, ding heeft maanden op de AC RYAN gestaan , AC Ryan staat meestal aan en nooit problemen gehad , dus proef op de som , AC Ryan weer aan --> Dag Wifi totaal weg.
AC Ryan weer uit Hoppa Wifi weer als vanouds , Snap hier geen bal van
Dus nog maar eens aangezet en het modem verplaatst, moet hem zeker 1 meter verderop zetten .
Snap hier geen reet van , kanaal verwisselen in het modem hielp ook geen zier.
EMC denkt met u mee... het is nu tijd voor mijn biertje max 2 glazen heb ik gelezen schijnt goed voor het hart te zijn.................