storing

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.983
Waarderingsscore
929
Punten
113
Leeftijd
75
Locatie
Een stoplicht op rood.
Denk je het allemaal voor elkaar te hebben , alle apparaten met elkaar verbonden wat eerst een brij aan bekabeling was , is helaas weer een brij geworden.

En nu zat ik met het probleem dat mijn internet verbinding een grote soepzooi was. Snelheid een paar kb. Ik heb Ziggo AIO 40 Mb met een nieuwe Ubee modem.
Omdat met dat type modem problemen waren dat de snelheid na enkele dagen terugliep, hetgeen verholpen was met een automatisch update
dacht ik hmmm update heeft het alleen erger gemaakt.
Overbuurman had nergens last van dus op zoek naar de kwaaie pier.

Eerst maar weer een touwtje aan de laptop et voila maximale snelheid en voldeed prima aan de specificaties ,Dus moest het aan de WIFI liggen.

Boel maar weer eens gereset, hielp geen zier Wifi was dramatisch.

Tja wat doe je dan , Bellen of verder snuffelen, het laatste dus.

Mijn modem had ik maanden geleden boven op de AC RYAN gezet en deze staat meestal aan , nu dus ook , Ik denk laat me dat ding eens uitzetten en ja hoor

Wifi werkte weer tadeloos, krijg nou wat, ding heeft maanden op de AC RYAN gestaan , AC Ryan staat meestal aan en nooit problemen gehad , dus proef op de som , AC Ryan weer aan --> Dag Wifi totaal weg.
AC Ryan weer uit Hoppa Wifi weer als vanouds , Snap hier geen bal van

Dus nog maar eens aangezet en het modem verplaatst, moet hem zeker 1 meter verderop zetten .

Snap hier geen reet van , kanaal verwisselen in het modem hielp ook geen zier.

EMC denkt met u mee... het is nu tijd voor mijn biertje max 2 glazen heb ik gelezen schijnt goed voor het hart te zijn.................:drink:
 
Hebben ze toevallig niet hetzelfde IP adres?
 
Huh Het modem en de AC Ryan hetzelfde IP address?????

Neen AC Ryan krijgt van het modem een IP address .

Heb even in "my lan viewer" gekeken en alle apparaten hebben een verschillend IP address
 
Mooi en jammer, anders had je het IP adres aankunnen passen.

Suc6.
 
Ik heb destijds ook dat soort problemen gehad met een nieuwe Ziggo modem en mijn Lynksys router.
Moest toen in de router de Time zone op Pacific Time (USA & Canada) zetten.
Kwam ik met toeval achter door gewoon dingen uit te proberen en met puur geluk werkte dit.
Toen ik daarna weer ADSL kreeg, moest ik hem weer terug zetten op France,Germany,Italy.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan