De door mij geconstateerde nukke van de strong 8000 met all ppv en epg patch.
Als ik op de nederlanders en de vrij te ontvangen kanalen kijk, is er geen vuiltje aan de lucht.
Laat in bij de fransen en de spanjaarden de taal op frans of spaans staan ook geen problemen, maar verander ik
de taal naar het Engels, dan geeft de strong niet thuis. Ik heb dan geen geluid en als ik dat lang laat staan begint ie om
een kaart te vragen. Stel ik nu de taal in de instellingen in op de orginele (ook meestal Engels) en start ik een keer opnieuw op, dan werkt de epg en is alles
wel zoals het hoort. Moet het zo gebruikt worden of doe ik iets anders verkeerd. Ook de gebruikte kaartfiles, zijn hierin niet
de oorzaak. Ik zo`n geval gaat ontvanger wel eens hangen, als ik dan met de grote knop op de tuner, de tuner uitzet, dan is de ontvanger nadien ook weleens
de kanalen boven de 500 kwijt (kan me daar iets bij voorstellen) Doe ik iets verkeerd ? Werkt het nog niet helemaal feiloos ? Of hoort dat rebooten erbij ?
Ik heb al van alles geprobeerd, wie heeft nog tips of de zelfde ervaring gehad ?