Strong pats niet helemaal perfect ?

P

Ptje

Hoe kan het eigenlijk, dat de strong met de patch soms bij fransen en ook spanjaarden om een kaart vraagt ? Ook is de Epg niet altijd beschikbaar bij alle providers of moet ik dat schermpje "informatie ophalen" of zoiets op een of andere manier oproepen ?

afz. Ptje

 
om dit probleem voor eens en voor altijd op te lossen moet je de baceterio file op de site van duckfiles (http://knipknip. ) ophalen (kijk bij files) en over de patch heen installeren. insert card wordt dan niet meer gevraagd.

Greetz

Renzie lees de regels van dit bord, geen links naar filesites! (ook al is ie dood;-) )

 
Laatst bewerkt:
Kaart files over de tuner soft installeren ? Ik vat hem niet helemaal.

 
De door mij geconstateerde nukke van de strong 8000 met all ppv en epg patch.

Als ik op de nederlanders en de vrij te ontvangen kanalen kijk, is er geen vuiltje aan de lucht.

Laat in bij de fransen en de spanjaarden de taal op frans of spaans staan ook geen problemen, maar verander ik

de taal naar het Engels, dan geeft de strong niet thuis. Ik heb dan geen geluid en als ik dat lang laat staan begint ie om

een kaart te vragen. Stel ik nu de taal in de instellingen in op de orginele (ook meestal Engels) en start ik een keer opnieuw op, dan werkt de epg en is alles

wel zoals het hoort. Moet het zo gebruikt worden of doe ik iets anders verkeerd. Ook de gebruikte kaartfiles, zijn hierin niet

de oorzaak. Ik zo`n geval gaat ontvanger wel eens hangen, als ik dan met de grote knop op de tuner, de tuner uitzet, dan is de ontvanger nadien ook weleens

de kanalen boven de 500 kwijt (kan me daar iets bij voorstellen) Doe ik iets verkeerd ? Werkt het nog niet helemaal feiloos ? Of hoort dat rebooten erbij ?

Ik heb al van alles geprobeerd, wie heeft nog tips of de zelfde ervaring gehad ?

 
Gebruik juiste files en probleem met insertsmart card is weg.

Stel de taal in dmv menu, decoderinstellingen.

zet die op engels en je hebt op T* en K* engels

taal 2 is dood foutje software

 
Start de ontvanger eens een keer op dan in het nederlands pakket en zap daarna naar Tq. Gaat dat ook goed dan ? Dat wil zeggen, Engelse taal ? Zo ook met de fransen.

 
Ik gebruik nu de gewone versie 20 met daarover de 64 kb patch. Deze werkt wel feilloos, maar even vraagje over de ppv kanalen van bijvb. Kiosk. Is het normaal dat vaak een keer heen en weer gezapt moet worden, om beeld te geven op deze zenders ? Eenmaal beeld, dan geen probleem meer tot volgende film begonnen is daar. Dan zelfde ritueel herhalen, is dit met andere kaart files op te lossen ? Of hoort dit er gewoon bij ?

 
....Alleen gebruik i.p.v. kaart de season met Voyager.

Maar het komt weleens voor dat als je te snel zapt het beeld zwart blijft. Even heen en weer en dan doet 'tie het wel weer.

Maar soms moet je helemaal even resetten....

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan