Strong8000 attacks are ongoing

Ik ben wel geen moderator, maar volgens mij heeft mij heeft dit niets met de topic te maken. Al heb ik gemerkt dat ik zelf ook wel eens ongemerkt afdwaal.

Hoe staat het met nokia ontvangers.Zijn er daar ook een paar pieremotje gegaan? Of hebben alleen de Strongs hier dus last van??

Straks krijgen ze bij c- bv nog klaar dat alle Mediamasters met dvb op tilt slaan. Ik vind het op zich wel knap wat de "jongens"klaar gekregen hebben.

 
Ik heb e.e.a. even nagetrokken bij een bekende jurist, maar canal + mag absoluut niet zonder medeweten van de eigenaar van de receiver een update of wat ook uitvoeren.

Volgens de wet is dit tenstrengste verboden, daar de kaart deelswijze eigendom, (let goed op deelswijze) is van canal + maar de receiver dus niet. Hebben er dus mensen schade geleden van welke aard dan ook, zullen ze die kunnen verhalen bij canal+. Het enige is echter dat de eigenaar van de receiver moet kunnen aantonen dat het door canal+ komt.

Kennis van me zit via de buis op de beurs en heeft 2 dagen echter zonder tv. gezeten, en hij wil de zaak aanhangig maken.

De kosten van zijn verlies, is echter simpelweg na te gaan en zal berekend worden door ROBECO de belegger met status. Vanuit deze organisatie staat hij dan ook in contact met de commissionair met een open verbinding.

Met deze stukken zal hij proberen enige schade te verhalen, daar er van overmacht in deze geen sprake is.

Echter is het zo dat de kennis een rechtsverzekering heeft en een lange rit omtrent dit geheel kan uitzitten.

Er zijn nog een paar receivers geweest hoor die er last van hebben gehad maar zich nadien herstelden.

 
@Robin Hood

sorry heb je wel gelijk in, geheel onbewust afgedwaald.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan