Test Multichoice viewing

F

Family_Capone

Prog your silvercard with the files (see dvb . lv). Then goto FilmNet 2 and wait for the updating process. This may take more than 1 hour! So please be patient.

When FilmNet 2 opens the ecms changes. The card does the autoupdateprocess again. Now wait till the channel opens again. After that: Happy viewing!

Ciao,

Al.
 
I have just tried but it doesn't work.....DONT TRY A THIS HOME !!!

Het heeft geen zin boys de bestand staat al een tijd al dus het is niet de moeite om te gaan proberen...Ik krijg geen beeld eruit zonder vor je tijd..

Groetjes,
Deliyurek007
 
Jammer dat je die Capone weer tegenkomt met zijn onzin

:(

Capone: ik zou zeggen probeer hetzelf, en wacht voor de zekerheid niet 1 uur maar zet er een paar nullen achter.
 
zelfde file met zelfde readme had ik vorig jaar ook al een keer gedownload.
als dat echt had kunnen werken dan was dat al wel bekender geweest.

gewoon weer een grapjas die hem opnieuw in de upload heeft gezet.

gr blokker
 
waarom doe je niet cardsharing.
gaat veel sneller.!
niks update ,en 1 uur wachten,gewoon kijken.!

nee hoor was maar een grapje.
 
Hey er is ook een file die met spice temaken heeft op irdeto2 niet proberen het is ook niks...je bent gewaarschuwd zonder voor je tijd...

Groetjes,
deliyurek007
 
er zijn ook wildcard files in omloop en die doen het wel.

Zelfs op Seca 2 NL ontvangst.

Niet veel maar het werkt wel.!!!
 
Dat klopt maar echter had ik oer irdeto2 files matrix...zonder voor je tijd..om je daarmee tebezig te gaan houden.

Groetjes,
Deliyurek007
 
Dus volgens jullie,is er een werkende wc file.
waarom lees ik daar niets over op de wc site?


mvg jaco
 
Sorry boys, ik wil niet vervelend doen, maar dit is het enige forum waar momenteel te lezen valt dat het niet werkt. Zeker geen paar uurtjes over om het te testen he?

Zonder gekheid: Of jullie missen echt iets door tijdgebrek of het kennisniveau is behoorlijk gedaald sinds ik hier wat minder vaak actief ben. Geeft niets, kan gebeuren. Ik bedoel het in ieder geval niet beledigend ofzo.

Maar goed: De satnerds kunnen hun technische kennis verruimen in Roemenie en zullen zien dat inmiddels ook de latenight movies in dit coderingssysteem open gaan.

Diegenen die het allemaal wel lukt en het snapt, laat het weten want er is heel veel meer in dit coderingssysteem te doen, zeker in het kikkerlandje. LOL.

Ciao,

Al.
 
Er is geen nieuwe file maar de vorige files van WC geeft nog steeds beeld op Nickelodeon.





@Al
Welkom terug , ik ben verheugd dat jij dit suffig stoffig forum weer "nieuw " leven gaat inblazen.

Na maanden afwezigheid ineens weer een handvol postings. Erg verfrissend.

Vooral doorgaan....................
 
Opos file met C+NL draait al een week of 3...
 
ik heb hier nog een silvercard liggen dus ik wil het vanmiddag best even testen.

maar als ik met google zoek vind ik wel een paar forums waar ze het over de file hebben maar geen een met positief bericht.

dat we hier dus het enige negative resultaat hebben klopt dus niet.

gr blokker
 
Als capone ergens een file op een upload board vindt dan test ie het niet eerst zelf maar post ie het hier met het verhaal dat het zogenaamd echt werkt.

Aandacht trekkerij :(
 
Ha, geweldig, eindelijk zit er weer wat leven in het ingedutte Duck forum.
Of het werkt? Maakt niet uit, er gebeurt weer eens wat.

Fijn, dat je er weer bent, Capone.
 
klukje

zit de boel niet op te fokken met je opos kaart files uitspraak
 
ok file vanmorgen nog even gauw geprogt, hele dag in de decoder gehad op filmnet2 en je raad het al geen beeld.

eeprom nog even uitgelezen en geopend met picbined, word gewoon herkent als een vricom 2 provider irdeto1 kaart en de gegevens die er in staan zijn gewoon van een nova irdeto1 kaart.

ook zijn er geen keys bijgeschreven in de eeprom tijdens de hele dag in de decoder.

voor mij dus toch weer de ik weet niet hoeveelste keer dat ik me door all voor de gek heb laten houden.

maar ja in mijn omgeving word ook altijd gezegt jij bent veel te goed en te goedgelovig voor deze wereld maar ja dat is mijn aard en daar kun je niets aan doen.

gr blokker
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan