Test Multichoice viewing

Jouw aard???

Jij test tenminste dan nog eens iets, en pleurt je bevindingen hier op het board!

Maar er zijn er ook bij die hier direct roepen dat het een "Stoffig" board aan het worden is....:confused:
 
:confused: :confused: :confused:

Dear member, we added some updates to the download area of our website. there ia a new Xin1 file for conax cam and freecam, and one new update for viaccess2. The forum will come back soon, we are trying to add all members to the new forum, but it is harder than i thought ;) There are rumors that wildcard team is dead, but we are not. It is just quiet at the moment because we are busy working on C+NL and a new release. regards wildcard team


Jullie maken mij niet wijs dat ik de enige ben die dit bericht heeft gekregen? ;)
 
Koffie? Ja graag.
Vooral als ik zoiets lees:
ik ben verheugd dat jij dit suffig stoffig forum weer "nieuw " leven gaat inblazen
Waar ik het dus totaal niet mee eens ben.

Haal de stof er dan af en maak het on-suffig door juiste informatie te plaatsen, niet door Al Capone technieken toe te passen die we van de afgelopen jaren al kennen, we waren net blij dat het een tijd rustig was wat dat betreft.
Onzin om gebruikers op te jagen kan iedereen schrijven namelijk.
 
pssst Black Tiger ik heb er een grote smile kop bij gezet, het is cynisch bedoeld, maar hou het voor je he.

Greetz
 
@BT

Leuk dit man...

Wanneer het "heeeeeeeeeeel" errug rustig op het Duckforum wordt, steekt opeens AL CAPoNE de kop weer op, dit is nu al de 3de keer dat ik dit mee mag maken....

Ga zo door, keep the Spirit Alive.... :biggrin:

GR Fred.
 
En het mooie is, dat ik nu al kan voorspellen wat hij binnenkort hier gaat melden...

VIACCES 2.5 ook gehackt, IRDETO2 ook gehackt, NDS ook Gedeeltelijk OPEN...

HEHEHEHE, GR Fred.
 
@twilight via 2.5 is zeker 100%gehackt maar nog niet public en volgens oude nieuwes irdeto2 ok gehackt of dat 100% weet niet zeker ,NDS weet niet zeker en doe mij maar een kofie melk en suiker
grtz roufa!
 
Morgen is het weer woensdag en dan is het "gehackt-dag"

Maar zoals altijd komt daarna ge-donder-dag en dan is niets meer vrij-dag.
 
Nou, ondanks dat het vandaag dinsdag was, heeft het toch gedondernacht en dat had ik op donder-dag eigenlijk verwacht.

P.s. zouden we Conax inmiddels ook Concrax kunnen noemen?
 
Nah...zal ik dan toch maar even langs die barbecue fietsen?
Om te laten zien, dat dat Opos kaartje werkt...
 
hoe meer zielen hoe meer vreugde klukje.

gr blokker
 
Originally posted by klukje
Nah...zal ik dan toch maar even langs die barbecue fietsen?
Om te laten zien, dat dat Opos kaartje werkt...

Er komen er twee uit jou buurt... ( Carpoolen) :biggrin:
 
Zondag was het toch Freggel?

Misschien kom ik ook nog wel ff een uurtje langs, maar ben op dieet, dus die bbq hoeft voor mij niet zo...

Stuur de adres gegeven maar even via MSN of PM buddy.

GR Fred.
 
@blokker1: Je hebt mijninziens verkeerde files gedownload hoor. Vast die met Irdeto Nova Hack in de noemer ofzo, die download iedereen als ie in de upload komt en dat is nou net de bedoeling ervan. Even verder kijken en niet meteen alles geloven wat er op je scherm staat dus. Tipje: HEX: A5.. en bij Cardtype moet 06 04 opgenomen zijn.

@twilight: Bijna goed, behalve dan NDS. Zelfs het roepen dat dat gedeeltelijk open zou zijn, kan nog leiden tot een kaartwissel. Maar iedereen is verder bekend dat Cyfra+ een probleempje heeft nu nano 5150 publiekelijk bekend geworden is?

En doe mij maar een bakkie cafe expresso met een scheutje melk.

Ciao,

Al.
 
capone stuur me even die nano bedankt jaap
 
lijkt me toch wel de goede all A5 28 en 06 04 06.

maar werken doet het niet.

gr blokker
 
Zou ook nog aan de cam kunnen liggen, niet elke cam ondersteund IRD 2...

Zal morgen wel ff testen met een irdetocam in de DB die wel Ird2 ondersteund...

GR Fred.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan