Titanium in voorraad.

B

blokr

Ik heb vanmiddag contact gehad met de satboer (astra***) in Groningen. Er is een zending uit Oostenrijk daar binnengekomen. Origineel blauw en door hun getest op Sky Italia. Prijs is 69 euri's. Beperkte oplage!!! De eigen kaarten voor 39 euri laten 2 tot 6 weken op zich wachten. Ik heb hem direkt besteld, want de prijs kan nog wel verder oplopen, maar dat moet ieder voor zich weten.

Greetzzz.
 
tsja, die prijs schiet omhoog: ik had hem 10 dagen geleden besteld voor 35 euri's, dus nu bijna verdubbeld......
 
Originally posted by blokr
Origineel blauw en door hun getest op Sky Italia. Prijs is 69 euri's. Beperkte oplage!!! De eigen kaarten voor 39 euri laten 2 tot 6 weken op zich wachten.

Beperkt een poot uit laten trekken :)

Rolo
 
Haha!

Voor de prijs van 5 van die kaarten heb je al een dreambox,en voor de prijs van 4 heb je volgens mij al een philips/pioneer
en die zijn overal te koop!

Mzzl!
 
Oftwel Allememaggisch Adriaan.

Wat een Prijs zeg. Zijn die met goed bekleed of zo.
Ik vind dit echt anti reclame voor astra****.

Doe even niet zeg.

Dat is 153 gulden hoor voor een kaartje.
Dan heb je wel garantie dat ie nooit dood gaat. (oh zelfs dat niet)

Ben blij dat ik al een paar heb gekocht een paar maanden geleden.

latert

Jeejee99
 
69 is nog voor niets ,ik was vandaag bij een dealer die me liet weten ze volgende week weer binnen te krijgen naar alle waarschijnlijkheid maar dat ze ? 80 zouden gaan kosten (hij zei er overigens wel gelijk bij dat hij dit zelf ook van de gekken vond)
.Ik vermoedt dan ook dat de inkoopsprijzen ook de pan uit rijzen en heb dus ook vriendelijk bedankt voor de eer.

grtz
 
volgen mij zijn die inkoop prijzen niet veranderd maar dat ga ik navragen want ik heb een vriend die heeft een eigen sat winkeltje jullie horen van me
 
Hallo Blokr.
Ik heb dus 2 weken geleden bij diezelfde satboer astra......
ook een kaartje besteld cq gereseveerd voor ?35,- alleen ik heb een orginele blauwe met gele stippen besteld die kost ?35,- en die gewone "orginele blauwe uit oostenrijk" is ?69,-.
Geloven jullie ook nog in sprookjes?
Ik heb er nu dus al spijt van dat ik mijn MM daar heb gekocht.
Gr. jacob.
 
Hallo Muts
Ik heb vandaag maar even gebeld met astra.......
voorlopig krijgen ze van mij het voordeel van de twijfel.
Zij hebben nog een aantal weten te bemachtigen die zij waarschijnlijk ook tegen een hogere inkoopsprijs hebben gekocht.
De prijsstelling van ?59,- is gedaan vanwege de mensen die gereserveerd hebben tegen een prijs van ?35.- die krijgen nu allemaal bericht.
Met andere woorden het verhaal steekt toch iets anders in elkaar dan het op het eerste gezicht deed vermoeden.
Het feit blijft dat het nog steeds dezelfde kaartjes zijn, echter de prijs is bepaald door de schaarste waaraan de hele keten van onder of aan, aan mee doet.
gr. Jacob.
 
Het kan nog duurder.
Heb vandaag een satboer in beilen gebeld,hij heette ava of zoiets.daar moest ik voor zo'n tita kaartje 75 euro kosten.
Ik vindt het gewoon van de zotte dat er zo geld verdient moet worden.
 
Nog een schepje er bovenop.
Zoek op google maar eens naar Titaniumcard, dan kom je satboy tegen en die vraagt maar liefst 99 eurootjes.
Het lijkt wel een supermarkt oorlog.
 
Inkoop is gelijk gebleven maar wat het probleem is dat ze 3 weken niet leverbaar zijn bij de importeur.
Dus over 3 weken gewoon weer de prijs van +- 35 euro


Oplossing voor nu witte titaniumcards.
 
Als je nu echt 75 euro moet betalen zou ik een X-cam kopen heb je alles in een een ook seca2 in emu.
Zijn iets duurder maar heb je volgens mij meer aan.
 
Ik heb de X-cam voor 79 euro zien staan bij 1 van de banners hier boven !


Maar kan je daar nu echt veel meer mee dan ????
 
ik wil hier even reageren als prive persoon zou dat eigelijk via pm moeten doen met het duckteam.
maar ik wil eigelijk ook de mening hebben van de rest van jullie.

ik begin bij deze posting van blokr een vreemt gevoel te krijgen.

ik ben laatst op een ander board aangevallen door een persoon die mij er van beschuldigde dat ik alleen maar tegen bepaalde persoon inging omdat ik zelf in de handel zat en daarom zij dat iets niet bestond, omdat ik mijn eigen kaarten wilde verkopen.

later is dit misverstand opgelost omdat de persoon blokker1 en blokr door elkaar haalde.

nu dat blokr weer met een tip komt waar nog kaarten te koop zijn voor een belachelijk hoge prijs. komt het bij mij weer boven dat deze blokr ook degene was die de mensen aanzette tot het bestellen van die kaart uit griekenland die uiteindelijk nooit iemand gekregen of zelfs maar gezien heeft.

ik vind dit toch wel een beetje vreemd en hoor graag jullie mening hierover.

gr blokker
 
beetje raar dat je die link legt blokker. het verhaal van astra*** klopt gewoon als een bus. bel ze anders even om het na te vragen. ik zat inderdaad bij de eerste bestellers van 35 euro en kreeg de keus: of 6 weken wachten en misschien de kaart voor 35 euro krijgen of nu een kaartje uit Oostenrijk voor 59 euro. ik kies dus voor het laatste. ik heb dus echt geen banden met meneer astra***, zoals jij nu suggereert!!!

Greetzzz.
 
vind het helemaal niet raar dat blokker1 die link ligt...kan me dat verhaal van papa ook nog wel herinneren...dat jij hier nog durft te posten met je leugens.
mzls
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan