Titanium in voorraad.

Als we nou allemaal even een weekje wachten, dan kunnen we de prijs vergelijken met die van een van de sponsors hier boven. Daar istie tijdelijk uitverkocht, maar wel een dezer dagen verwacht. Dan weten we allemaal meteen wat de sprookjes zijn, en wat de feiten.

Geen tijd om te wachten? Of bang er een paar te verkl*ten? Dan is het wellicht slimmer meteen een DREAMbox te kopen, zoals LosDaanos al suggereerde. Kan ook bij de sponsors. ;)

Maar wel lief blijven voor elkaar hoor! :biggrin:
 
nou, nou, nou unexist, jij doet je naam zeker eer aan??

Over de tita-kaart, die heb ik vandaag binnen gekregen. Van het weekend maar gaan stoeien ermee.

Over de papa-kaart, die heeft tot 31-12 gewerkt, daarna zwart beeld. Dus 3 maanden beeld gehad voor 140 euro. Helaas pindakaas!

Greetzzz.
 
ja leuk...kun jij je naam niet veranderen in super liegenbeest dan?
mzls
 
Ben benieuwd wat de tita gaat kosten bij onze sponser waar we altijd trouw onze spulletjes bestellen.
Nog ff geduld



gogo
 
@gogo:

van astra*** vernam ik dat ze op 39 euro blijven voor de kaarten van hun eigen leverancier, alleen is de levertijd 2 tot 6 weken, dus als je geduldig bent, betaal je toch een redelijke prijs!

Greetzzz.
 
ik kan me ook goed vergissen hoor blokr. en misschien is het wel waar wat je zegt.

maar in mijn ogen klopt er iets niet.

een kaart kan alleen maar 3 maanden werken als hij autoupdate is. en kun je zulke kaarten maken dan kun je echt geld verdienen en heeft het dus geen nut om van een paar mensen geld te vangen en d?e mensen dan geen kaart te sturen, omdat zulke praktijken zich snel verspreiden, heeft dat alleen maar nut voor een oplichter die helemaal geen kaarten heeft.

maar goed ik kan er ook naast zitten.

gr blokker
 
de inkoop prijs is op dit moment bij de groothandel 34,90 zover ik weet maar is op dit moment even niet leverbaar
 
34,90 + 19% btw = 41,53

Is de kaart je beloofd voor 35 Euro? Dan is dit de prijs de de handelaar zou kunnen vragen om er niet bij in te schieten. Nogal een verschil met 59...

Als je iets beloofd hebt voor 35 Euro, wees dan ook eerlijk, en lever dat dan ook voor die prijs. Ook al schiet je er bij in. Had je maar niet zo'n grote mond moeten hebben. En ga helemaal niet bijna 17,50 (ca 15 Euro ex btw) in je eigen zak steken. Eerlijk duurt het langst!!!
 
Zulke praktijken zijn nu een maal te verwachten, de handel heeft het de laatste erg slap gehad.

Dus gewoon zelf een beetje uitkijken waar je wat koopt!, als je niet het gevoel wil hebben dat je genaaid wordt...

GR Fred.
 
Je zou eens op de webwinkel van astra kunnen kijken. Misschien is de prijs daar nog 39 euro. Was het 2 weken geleden dus. Vergeet niet dat die tussenpartij uit Oostenrijk van beperkte omvang was. Ik heb hem nu net binnen. Voor GOGO: er staat het M&P hologram op. Kant iemand die? OS is 1.04, dus even upgraden naar 1.06 en dan de file's erin branden. Gaat razendsnel en simpel. Ik zal zo eens kijken in de Aston 1.05 en UCAS MM met Penta 1.09. Weet niet of die wel werkt. Nog even voor blokker1: voor zover ik weet was er nog 1 persoon die toen de Papa-kaart heeft ontvangen, de rest kon naar z'n geld fluiten. Erg triest dus. Een goede leer voor de volgende keer dus. Ik zou zoiets natuurlijk ook niet meer bestellen. Ik denk dat hij een paar kaarten heeft verstuurd om de rest lekker te maken. Mogelijk zelf opgepakt. Wie zal het zeggen. Wat mij betreft: echt zand erover. Ik heb er toen al flink wat kwade reakties op gehad, die ik echt wel begrijp, heren! Voorlopig even genieten van Sky en Digital +, nietwaar. Ben benieuwd wat een keywissel voor gevolgen heeft!

Greetzzz.
 
Inmiddels getest:

In de Aston 1.05 werkt deze Tita niet!! In Penta 1.09 draait het met freezes. Wel beiden pakketten open behalve Calcio en Taq's.

Greetzzz.
 
Ik heb het al een paar keer tersprake gebracht, en wil het nu weer doen.

Als we met zijn allen en het is moeilijk even een poosje in de wachtkamer gaan zitten, dan zullen de prijzen echt wel weer gaan dalen...

Het is toch bezopen dat je je zelf op deze manier in de maling laat nemen..

Ik zal proberen van de week de maak kosten en exportkosten van de kaart proberen te achterhalen, en de normale inkoop, denk dat je schrikt...
 
ik heb er zelf eentje gehaald uit uiterste noodzaak en heb er
90 euri voor neergeteld.moet zeggen dat deed pijn.

ik schat dat de productie en verzend kosten en dergelijke niet hoger komt dan een paar euro.
voor de moment is de tita duurder dan het goud dat je hier in de pelikaanstraat haalt.

greetz rizzla
 
Waarom koop je dan ook z'on kaart!!!

Wce105 en een Seasoninterface zijn momenteel een leuk alternatief...

En het is weer ouderwets hobbyen....hehehe

GR Fred.
 
Kijk ik weet wel iets van handel. Als je er veel van verkoopt dan kan de prijs omlaag en dus niet omhoog. Laat je niet neppen er is natuurlijk geen schaarste dat wordt natuurlijk gefaked. Overigens kan je beter op een volledige hack wachten en tot die tijd gewoon met een s**s*n rommelen.














8
 
De banner links boven heeft ze weer op vooraad voor ? 43,95

En in groningen kosten ze nu weer ? 69.00


Der moet toch een hoop op verdient worden zo ????
 
tsja, je moet maar graag die kaart willen, dan betaal je wel, hehe!

Nog even op mijn Xtreme terug komen: vanmiddag heeft de satboer voor nul-komma-noppes de penta 1.09 vervangen door tetra (dat heet nou service!!) en die draait als een tierelier!! einde freezes en sneller zappen. hij raadde verder de penta 1.11 af en was zeer te spreken over penta 1.20.

Greetzzz.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan