Treurig nieuws

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
22
Punten
38
Leeftijd
61
Gisteren is mijn oudste dochter met spoed in het ziekenhuis via keizersnee 1,5 maand te vroeg bevallen van haar baby.
De reden dat het met spoed moest is omdat haar placenta los liet wat resulteerde dat het kindje al voor de bevalling een hartstilstand kreeg en meteen na de bevalling moest worden gereanimeerd.
Het kindje (een zoon) heeft door de hartstilstand en vlak voor de bevalling en groot te kort aan zuurstof gehad, waardoor er totaal geen hersens activiteit zijn.
De overleving kans was daardoor maar 5 tot 10 %.
Het was gisteren wel stabiel, maar eigenlijk waren de artsen er al zeker van dat het nooit weer goed zou komen en alleen maar bergafwaarts kon gaan.
Aan het kereltje was het niet te zien, was alleen wat klein, maar lag eigenlijk al in coma.
Vandaag is de toestand zo danig achteruit gegaan doordat de bloeddruk alleen maar zakte en het kereltje niet meer op medicatie reageert.
Mijn dochter en schoonzoon hebben de zwaarste beslissing in hun leven moeten nemen en die is dat zodra hun twee er aan toe zijn en dat zal waarschijnlijk vanavond zijn, alle in leven houdende hulp word stop gezet.
namelijk zou het kereltje ergens toch door de medicatie komen en in leven blijven, dan zou hij nooit kunnen bewegen, blind zijn, nooit kunnen praten en altijd aan een voeding sonde moeten liggen en leven als een kasplantje.
Mijn dochter en schoonzoon willen dit hun mannetje niet aan doen en vandaar de beslissing de behandeling stop te zetten, zodat het kindje rustig kan inslapen.

Dit doet mij heel veel pijn van binnen, ook omdat ze het kindje met de tweede naam naar mij had genoemd.
Maar vooral omdat het mijn dochter en schoonzoon hun eerste kindje was en ik voor het eerst opa ben geworden.
Helaas is het niet altijd eerlijk en gegund om goed te gaan, maar mijn dochter is een hele sterke meid, ook al gaat er nog een hele zware tijd aankomen voor hun twee.

Ik zal even een tijdje de rust nemen dit te verwerken, maar wil dit toch even met al mijn duckvrienden delen.
En aangezien ik alleen ben, moet ik het ook ergens kwijt kunnen om het te kunnen verwerken.

Groet aan iedereen... Henk
 
Dit gaat door merg en been.

Ik wens jou heel veel sterkte ook aan je dochter en schoonzoon.
 
Henk we leven hier massaal met je mee, wil je janken stuur me een prive mail en ben der voor je mijn nummer kan je krijgen, blijf bij je kinderen die hebben jou straks hard nodig, en neem alle tijd en geef ze alle steun.
Wij lappen jou wel weer op sterkte kerel.
 
Het is verschrikkelijk, ik ken het uit de familie.
Sterkte kerel.

Grtz.
 
Henk, dit zijn nooit leuke dingen om te mogen horen!

Wij leven met zijn allen mee hier, sterkte in deze moeilijke tijden!!!
 
Beste Henk,
Wat vreselijk voor jullie om dit moeten meemaken.
Ik word er helemaal koud van als ik dit lees, wel goed van je dat je het van je afschrijft.
Blijf dat vooral doen, en praat er zoveel mogelijk over.
Ik wens jullie heel veel sterkte toe.
 
henk dit is verschrikelijk om tehoren en wens je heel veel sterkte,ik weet wat het is heb het zelfde mee gemaakt mijn jongste zoon
ook veel sterkte voor je dochter en schoon zoon
gr frans
 
Beste Henk dit is echt vreselijk nieuws, dit zijn dingen die je nooit wilt meemaken maar helaas hebben wij dat niet zelf in de hand, respect dat je dit hier met ons wilt delen, jij en je dochter en man gaan een zeer moeilijke tijd tegemoet maar ze hebben wel de juiste beslissing genomen.

Als ik of wij hier op duck forum iets voor je kunnen doen moet je dat laten weten, erover praten zoals je nu al deed hier is goed en niet alles alleen proberen te verwerken.

Ik wens jullie alle sterkte voor de toekomst.
 
Henk, woorden schieten tekort als dit zich voordoet en het is een begrijpelijk besluit dat jij je terugtrekt om dit met de familie een plek te geven de komende tijd. Ik wil dan ook iedereen heel veel sterkte toewensen met de verwerking.
 
Ik kan je alleen veel sterkte wensen en ook voor je dochter.
 
Goed dat je hier even een uitlaatklep hebt gevonden.
Wat een verschrikkelijk drama. Wij wensen jou en de direct betrokkenen heel veel sterkte met dit enorme verlies.
 
SNIk, tranen rollen na het lezen van dit vervelende bericht spontaan over mijn wangen,

Ik leef met je mee. Iets waar je maanden als toekomstige trotse opa en ouders naar uitkijkt word je prompt ontnomen.

Je weet in je achterhoofd dat aan een zwanhgerschap altijd enig risicoos zitten maar dit verwacht je niet als de zwangerschap al zover gevorderd is.

Dit is een klap en doet eeuwig pijn .

heel veel strekte gewenst.
 
Henk, wat een verschrikkelijk nieuws. Dit wens je zelfs je ergste vijand niet toe.
Wij wensen je echt heel veel sterkte toe.
 
Ik kan je alleen veel sterkte wensen ,als ook je dochter.
blijf de volgende dagen in de buurt van je dochter en schoonzoon
ze gaan je steun goed kunnen gebruiken in de volgende dagen
sterkte Henk
 
Even een update..

Het kleine mannetje genaamd: Dylan Hendrik, is vannacht rond half 2 na het stoppen van de behandeling overleden..

Daarom dit gedichtje van mij...

Mijn lieve kleinkind.

Geen woord drukt uit de droefheid
en niets geeft weer de pijn.
Aan alles wat we wensten
en dat niet zo mocht zijn.

Toch heeft jouw tere leven
mij in het diepst geraakt.
En daarom lief klein mensje
ben jij voor mij volmaakt.

Als een klein wit wolkje
gedreven door de wind.
Kwam je even bij ons op de wereld,
en even was je mijn lieve kleinkind.

Ik kijk naar omhoog
en zie als in een vlucht,
een klein wit wolkje gaan
langs de helder blauwe lucht.
 
Gecondoleerd. Mooi gedicht. Een hele kleine pleister op de wonde is dat het voor het kindje achteraf gezien het beste is. Veel sterkte voor jou en je familie met de verwerking van dit verlies.
 
Hi Henk,

Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst namens heel de familie hier.
 
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst de komende tijd met dit groot verlies.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan