Treurig nieuws

Ja, gecondoleerd kerel.
Maar er komen altijd weer goede tijden.

Grtz.
 
henk Gecondoleerd en veel sterkte gewenst de komende tijd met dit groot verlies voor jou je dochter en schoonzoon
gr frans
 
Henk, en familie, h??l veel sterkte, en gecondoleerd!
 
Een vreselijk bericht, ook bij mij tranen en een krop in de keel.
Ik leef enorm met je mee en wens jullie bij deze heel veel sterkte toe de komende tijd om dit tragische verlies te verwerken!
Uiteraard gecondoleerd met het verlies van je kleinkind. Hopelijk komen je dochter en schoonzoon straks weer sterk uit dit verlies zodat ze misschien nog een keer kunnen proberen, hopelijk dan met meer voorspoed en gezondheid!
 
lees het nu pas, vreselijk om mee te maken. wij hebben het zelfmeegemaakt na 4 maanden, en dat was al erg moeilijk.
laat staan als je het mannetje hebt vastgehouden.
veel sterkte in deze moeilijke tijd.
gr blokker
 
Henk, en Familie,
gecondoleerd en h??l veel sterkte

juno 61
 
Henk jij en de Familie
Heel veel sterkte voor komende tijd we denken allemaal aan je.
 
Iedereen bedankt voor de steun.
De uitvaart van de kleine Dylan heeft afgelopen vrijdag 4 mei in besloten kring plaats gevonden.
Het was een hele mooie maar ook zeer emotionele uitvaart.
Ik heb afgelopen week samen met mijn schoonzoon het kistje mogen maken waar de kleine thuis in lag opgebaard
Dat mag je tegenwoordig zelf maken en het geeft je rust en een soort voldoening om samen op die manier naar het afscheid toe te werken.
Natuurlijk blijft het altijd iets wat nooit te begrijpen is om zo'n klein mensje kwijt te moeten raken.

Waar mensen werken worden soms fouten gemaakt, maar dit had voorkomen kunnen worden.
Het kindje was namelijk gezond en had geen complicaties tot aan vlak voor de bevalling.
Mijn dochter had alleen af en toe wat bloedingen die in het ziekenhuis onder controle waren.
Maar de nacht van de bevalling lieten ze haar maar gewoon liggen in haar pijn terwijl ze schreeuwde van de pijn en lieten haar gewoon in haar bloed liggen zonder te verschonen.
Het enige wat ze deden was pijnstillers, spierverslappers en slaapmiddel geven.
Ze kon op een gegeven ogenblik door de spierverslappers en pijnstillers de pijn niet meer weg puffen.
Tot ineens de placenta los liet en ook de hartslag van de kleine wegviel, toen moest de dienstdoende arts opgepiept worden en is zij intussen de operatiekamer in gegaan en is de kleine met een hartstilstand ter wereld gehaald en daarna nog 20 minuten gereanimeerd.
In het totaal heeft ie bijna 40 minuten een hartstilstand gehad.

Van de week heeft de chirurg die haar heeft geopereerd gebeld en haar verteld dat er fouten zijn gemaakt in het ziekenhuis.
Dat de dienstdoende (supervisor) arts niet aanwezig was waar hij hoorde te zijn, maar gewoon weg uit het ziekenhuis was en een arts in opleiding op de afdeling had gelaten.
De chirurg heeft geprobeerd uitleg te krijgen van de betreffende arts, maar die houd zijn lippen stijf op elkaar en wil niets zeggen.
Ook de kraam arts heeft mijn dochter gebeld en zei exact het zelfde als de chirurg en ook die heeft om een verklaring gevraagd aan de arts, maar ook aan die arts wil hij niets zeggen.

De kraam arts en de chirurg hebben aangekondigd dat na de uitvaart en als mijn dochter hersteld is van de operatie, dat hun de arts gaan aanklagen.

Nu af wachten wat er allemaal achterweg gaat komen.
Natuurlijk krijgen mijn dochter en schoonzoon hun kindje (wat hun eerste was en ook mijn eerste kleinkind) er niet mee terug.
Maar misschien krijgen ze er wel een voldoening mee, want dat zoiets tegenwoordig nog steeds te vaak gebeurd, dat ziekenhuizen op die manier met pati?nten en levens omgaan is niet normaal.
 
goede morgen henk

ik wil je heel veel sterkte toewensen, uit het diepst van mijn hart

francien uit voorburg
 
Gecondoleerd met het verlies van de kleine Dylan.

Veel sterkte toegewenst vanaf hier
 
Henk, allereerst gecondoleerd.
Ik jaag er met lezen een beetje doorheen want zoiets raakt mij altijd.

De kraam arts en de chirurg hebben aangekondigd dat na de uitvaart en als mijn dochter hersteld is van de operatie, dat hun de arts gaan aanklagen.
Da's mooi, maar dan heb je kans dat het een interne zaak blijft. Ik zou schoonzoon adviseren zelf ook een aanklacht tegen desbetreffende arts in te dienen.
 
Black Tiger;222613 zei:
Da's mooi, maar dan heb je kans dat het een interne zaak blijft. Ik zou schoonzoon adviseren zelf ook een aanklacht tegen desbetreffende arts in te dienen.

De kraam arts in deze is extern van dit ziekenhuis en doet de aanklacht voor mijn dochter en schoonzoon.
Maar het moet dan wel binnen een bepaalde tijdstek (ik meende te horen 8 weken) gebeuren, anders gaat het ziekenhuis een interne onderzoek doen en dan heb je kans dat de hand boven het hoofd van de betreffende arts word gehouden.
 
Oke prima. Ja dat is wat ik bedoelde, voorkomen dat het alleen intern blijft. En stug volhouden. Ziekenhuizen willen nog wel eens snel afwijzen.
Succes en sterkte in elk geval.
 
Henk gecondoleerd met dit verlies, ik wens jou en je familie veel sterkte toe.

Met vriendelijke groet Ruud.
 
Beste Henk en familie,
Helaas lees ik dit allemaal nu pas, wat vreselijk is dit !
Weet niet goed wat te schrijven, maar weet dat we aan jullie denken en ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven in de toekomst......

Wij wensen jullie heel veel sterkte toe en hopen op betere tijden :(

Groet vanuit Rotjeknor

Mark en Sil
 
Beste Henk,

Helaas heb ik het nu moeten lezen sorry voor het late reactie, maar alsnog sterkte en tuurlijk aan je hele familie. Ik heb zelf meegemaakt met mijn vroeg geboren kinderen en zelf moeten begraven ik weet wat precies wat voor gevoel dat kan geven.

Sterkte en hou je sterk.

Gr,,
Deliyurek007
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan