Tuinhuis en zo bouwen

Gaat niet werken denk ik.
Baflo ligt op een bult en ook het grondwater zit op -2,5 meter.
 
Vandaag de glasdeuren gehad.Helaas verkeerde spullen gehad.
 
Jammer, maar de leverancier zorgt nog wel voor de goede?
 
Dat denk ik wel hoor freggel.
Maar het is een beetje lullig omdat je een aantal mensen moet regelen om de klus uit te voeren.
Vandaag maar even bellen.
 
Wauw wat een prachtig zithoekje. Dat zal genieten zijn.
Als mijn tuin net zo lang was als dat ie diep is plaatste ik er ook een , maar jammer genoeg is tuintje 13m x 10m en een vijver van 5x3 dus MUGGEN.

Laatst een struik gesnoeid 12 bulten
 
Laatst bewerkt:
@ the matrix ik mocht van van mijn vrouw de deur niet uit dus verveelde mij nogal.
 
Zo het heeft even geduurd maar hij is klaar.
Steeds verkeerde of beschadigde delen van de glasschuif deuren maar is het nu klaar.
Goede service van de leverancier moet ik zeggen.
Kan je er ook zitten als het regent.
 
Hier is het eindelijk ook zover, begin is gemaakt. In april besteld en nu geleverd en gezet op de ramen na, die worden eind november geleverd.


IMG-20211020-174505.jpg
 
Dat ziet er goed uit Boets.
Zwembad er bij poehe.
 
Dit wordt dus binnenkort een nieuwjaarsBBQ!!!

Ziet er goed uit Maatje B.

Ohnee, oeps ik ben aan de beurt.
 
Wanneer is de BBQ??? Goed werk!! Ziet er zeer goed uit! :)
 
En weer een stapje verder, buitenkant in zijn geheel twee keer geverfd, hopelijk blijft het deze week een beetje goed weer, kunnen we morgen aan de binnenkant beginnen.
IMG-20211026-154240.jpg
 
Het "Rijsbergse" schilderwerk ziet er goed uit.

Ik hou alleen meer van rood/wit....
 
Ziet er goed uit daar in het Boetsenbos. Heb je het oude tuinhuis afgebroken of staat dat nog er naast?
 
Kunnen we al BBQ'en?? Zijn we al uitgenodigd? :p
:p
 
@ Tijger, nee blokhutje staat er nog, daar staan de zwembadpomp en wat fietsen in. kan in principe ook blijven staan.
Ik mag hier volgens het bestemmingsplan 150 m2 vergunningsvrij bouwen mits het maar tenminste 1,5 meter achter de voorgevel is.
Daar zit ik nog lang niet aan dus ik kan nog even vooruit :giggle:
@ DrZ hoe is het eigenlijk met jouw tuinhuis? Inmiddels ook al klaar? Enne de gebruikelijke bbq zal wel weer ergens in augustus of september zijn.
 
Oh kijk aan, je mag dus het halve Boetsenbos kappen daar om nog wat te bouwen. Zolang de bosnimfen nog maar plek hebben. :)
Wel een heerlijk plekje waar jullie zitten daar dus dat schiet wel op.
 
@ DrZ hoe is het eigenlijk met jouw tuinhuis? Inmiddels ook al klaar? Enne de gebruikelijke bbq zal wel weer ergens in augustus of september zijn.
Tuinhuisje is redelijk klaar, alleen is de tuin nog onder constructie. Ik heb besloten om de boel om te gooien..
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan