tv home

Als ik CB1 3 files stuur mag ik toch wel vragen of het nummertje 1, 2, of 3 was die werkte, toch?

Overigens, Twilight, ook gij, Brutus?
Ik zie toch geen moderator achter je nick staan? :))

Maar nu even serieus; CB1, had je er wat aan?
 
is er iemand die me kan helpen aan funcards etc voor tvhome?
zoals cinenova toch nog te krijgen?
 
Hallo mensen,
Ik heb hier een funcard voor de sagem cablebox. Ik had dit ding getracht uit te lezen met alle voorzichtigheid van dien.
Maar jullie raden het al. Juist. Ik zit met een leeggezogen fun. Ik heb alleen een hex waar ik niets mee kan en vervolgens heb ik dus geen beeld meer op mijn Sagem Viaccess box.

Kan ik iemand mij helpen aan de juiste bestanden voor mijn funcard.
BVD
 
Is het nu iemand gelukt om een backup van een kaart te maken? Is het mogelijk daarvan een sofcam.key te maken? Gaarne pm'en
 
Er zijn nog wel viaccess fun files te vinden op het internet. Zet zo'n funfile op een kaart en als je daar een backup van kunt maken zonder dat de kaart onbruikbaar wordt dan kun je eens gaan knutselen met je andere funkaartjes.
 
Ja, maar ik heb er nog geen kunnen vinden die werken met tvhome
 
sorry ik bedoelde : overgestapt naar een andere codering. (andere is een hogere versie)
 
irdeto 2 toch?
en voor zover ik weet is dit nog niet mogelijk.
 
maar volgens mij werkt viaaccess nog steeds, kan alleen geen goede file vinden, weet eigelijk niet welke ik moet gebruiken, kan alleen satfiles vinden, en die werken niet (operatur code staat er niet bij)
 
is het mogelijk om de files te converteren naar sofcam files? Ik heb namelijk geen CI op m'n dvbc kaart
 
Dit zou ik helaas niet kunnen zeggen.
Je kan de inhoud wel bekijken met en funproggie.
en het een ander proberen met de content.
USE BACKUPS. ;-)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan