tv home

Zoals ik al zei, De files zijn voor viaacces niet voor irdeto2.
 
weet ik, maar ondanks dat ik viaacess gebruik, staat er in s2emu/yankse "invalid key".
 
siemens dvb-c, gelijk aan een technotrend premium (gebruik er ook de drivers van).
 
Ik heb gewoon een standalone receiver viaccess sagem c-box
Als je een Common interface in je pci card kan stoppen zou je het met een multicam (Matrix reloaded bijvoorbeeld) kunnen proberen. Maar volgens mij heb je dan ook de juiste netwerkcode voor je digitale tv-gebied nodig.
 
netwerkcode heb ik niet nodig, gezien ik de fta kanalen al kan ontvangen. Ik kijk nog ff verder voor een hex2key of zo. Of een soft/emu met hex support zou ook mooi zijn.
 
heb nog ff met de files gekloot, vreemdgenoeg, als ik funprog gebruik, en die files open, krijg ik mooi alle data te zien. Tik ik deze over in een key file, dan werkt het niet. Open ik een andere fun editor, dan word het bestand niet goed uitgelezen? File gaar? Keer opnieuw sturen?
 
Heb je die files nog??? stuur ze ff door als je wil.... Het waren goldcard files toch??? Als je wil heb ik wel de funfiles....

Thanks
 
nou, ik heb nu een funcard 5, met phoenix interface en emulator, maar het wil nog niet echt werken? (ja, ik weet het, het is 1 jan geweest, maar volgens mij gebruikt met nog steeds viaccess). Overigens is volgens mij de ext eeprom file kapot.
 
Stupid me..probeerde ook mijn kaart uit te lezen en heb het nu verknald....
Kan iemand mij helpen om aan nieuwe files te komen?
Heb ik de hex of de eeprom nu nodig?
Ik gebruik een funcard.
Hoop dat iemand mij kan helpen
 
Filetje kapot gemaakt , die heb je niet voor niets zittten te verzieken en nu maar bedelen om een file die je kunt vermenigvuldigen???

Bah!!!!

Tenminste als dat zo is !!!
 
Ik wist niet dat zelfgeschreven kaarten beveiligd kan worden, geloofde het dus ook niet. Vanzelfsprekend ga je dan zelf even kijken
Maar ja...ik had het beter moeten geloven

Wees eerlijk wie gaat nou niet een beetje prutsen??

Heb jij dan nooit iets verkeerds gedaan?
En Verminigvuldigen? Tegenwoordig haal je voor 2tintjes al een nieuwe.....terwijl een lege 12euries kost
Voor dat kleine beetje geld risico lopen?

Maar goed...ieder zijn mening en idee?n.
Als jij het voordeel eruit wil halen dan gun ik je dat wel.......
 
Originally posted by mphung
Ik wist niet dat zelfgeschreven kaarten beveiligd kan worden, geloofde het dus ook niet. Vanzelfsprekend ga je dan zelf even kijken
Maar ja...ik had het beter moeten geloven

Wees eerlijk wie gaat nou niet een beetje prutsen??

Heb jij dan nooit iets verkeerds gedaan?
En Verminigvuldigen? Tegenwoordig haal je voor 2tintjes al een nieuwe.....terwijl een lege 12euries kost
Voor dat kleine beetje geld risico lopen?

Maar goed...ieder zijn mening en idee?n.
Als jij het voordeel eruit wil halen dan gun ik je dat wel.......

Ja nou je zegt het zelf al, ze zijn nog maar 2 tientjes.... haal dan een nieuwe... Nu begrijp ik helemaal niet meer waarom je files moet hebben hoor, tenzij je ze voor die 2 tientjes wil gaan verkopen.....
 
Precies voor 2 tientjes heb je een nieuwe en waarschijnlijk weer een beveiligde!

Kopen en niet meer prutsen!!!

En nee ik heb die files niet en nee ik maak geen geld afhandig van medehobby-isten!!

Grtjs
 
zitten ze nu nog steeds op viaccess? en pleemail, wil je me nog een keer mailen???
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan