@Twilight

Status
Niet open voor verdere reacties.
@wilight,

Dat is toch menselijk Fred

@Pikkie,

Dat is een flauw antwoord wat je daar geeft, het zijn flauwe grappen van jullie, en zo niet dan doen jullie geen recht aan dit forum waar van het de bedoeling is dat men info met elkaar deelt, dat kan ook onder de nieuwe regels onder pm of met een knipoog naar de bekende oplink sites.

Helaas zitten velen zo in elkaar dat zij wel graag info ontvangen maar dan er zelf bovenop gaan zitten, niet uit angst voor de providers maar uit eigenbelang.

Echt Ollands "halen maar niet betalen" of was het nu "lekker neuken maar niet betalen"?

Waar rook is vuur en ik denk dat er meer loos is dan de laatste share Pioneer firmware.

Gr. Lagos

Dat is het niet alleen,op deze manier maak je veel mensen nieuwsgierig en misschien wel terecht??En als je dan ook nog eens publiekelijk met elkaar informatie deeld wat doeld op naar het kunnen kijken naar zenders waar velen ook belangstelling voor hebben,lijkt het mij dan ook niet fair om mensen info achter te houden,uiteindelijk is dit forum bedoeld om info met anderen te delen (dit lijkt wel weer z'n Rat of Flipperdeflap actie zo van:wij hebben wat maar we zeggen niet wat het is maar wij kunnen alles kijken).Als je het echt voor jezelf wilt houden ,dan bestaat er nog zoiets als msn.Als mensen zoals Twilight of Pikkie nu ook al zo geheimzinnig gaan doen,waar zijn we dan mee bezig?

Even voor alle duidelijkheid, Lagos dit is de offtopic hier kan en mag je wat ongein neer zetten en ja ik ben er trots op een Nederlander te zijn en gratis wat is er gratis??? in deze wereld dus mijn antwoord vind ik niet flauw, maar mocht ik je der mee gekwetst hebben dan bied ik je mijn excuus aan....

Wat mij betreft mag dit draadje dicht en alle lezers en mensen die gereageerd hebben bedankt, de meeste heb ik wel een pm gestuurd en geantwoord..

Door nieuwsgierigheid gaan mensen nadenken en van denken komen er ied??n wie niet denkt vind nooit de oplossing.

"halen maar niet betalen" van info

"halen" door hier rond te hangen en info te vergaren maar niet "betalen" om deze info te delen.

Wees maar trots op jezelf

Gr. Lagos

Nou Lagos,

Als je de topic nog eens naleest, kun je toch op de klompen aanvoelen dat het nergens over gaat...

Pikkie heeft weer een leuke week gehad, en ik heb me er totaal niet mee bemoeid.

GR Fred.

Vind het toch maar flauw al dat geheimzinnig gedoe!

Als je hier aan iemand pm zend is het zelfs teveel om een antwoordt te geven!

zielig

Nou nou mag ik als beginner en dame ook even reageren dit slaat werkelijk nergens op Ik weet nl. dat Fred en pikkie iedereen proberen te helpen en niet vies zijn van een geintje..
Zelfs als leek begreep ik dat er niets aan de hand was,en ze zijn tenminste niet zoals die andere die bij iedereen lopen te bedelen om files..
En ze behandelen iedereen met respect en dat kan je van velen hier op dit board niet zeggen..

Fred en Pikkie jullie zijn kanjers......

En meneer Lagos uw reactie vind ik nergens op slaan wees blij dat er nog mensen rondlopen met humor..

Dat je er met beide benen in trapt das ook errug sneu...

Ik reageer niet op zulke pm's....kon je toch wel nagaan dat dit onzin is...

GR Fred.

Lagos man wat laat jij je eigen kennen zeg jeetje ik heb mijn excuus aangeboden heb je niet eens geaccepteerd man vind ik wel respectloos van je..
maar ja zal wel door de spaanse zon komen..

Aan Chelsea even jou opmerking ik heb je gisteravond nog geprbeerd een Pm te sturen om je wat uit te leggen maar als je box vol zit houd het op snap je....

Dankjewel kroket2004 leuk om te lezen...

@Twilight

Ik neem jou altijd heel serieus en kan je grappen altijd waarderen maar het is jammer dat door het rat gebeuren hier een andere sfeer is gaan hangen.
Verder stuur ik geen bedel PM?s en dat kan niemand hier van mij zeggen, andersom help ik hier altijd iedereen die mij het maar vraagt met alles wat ik zelf wijzer ben geworden.

Nogmaals waar rook is is vuur, alleen denk ik dat sommige mensen er eerst flink wijzer van willen worden door dit commercieel te gaan uitbuiten, voor de goede orde Fred en Pikkie reken ik hier niet onder (of de Pik moet geld nodig hebben voor drank en vrouwen).

We zullen het wel zien, als er wat is kan dat toch niet geheim worden gehouden er klapt altijd wel iemand uit de schoot.

@Pikkie,

Tuurlijk heb ik dat geaccepteerd, is toch vanzelfsprekend, het regent overigens

@kroket2004,

Niet zo eng doen door meneer tegen mij te zeggen he ! Gewoon Don Lagos is goed genoeg (LOL)

Gr. Lagos

komaan we zijn toch sat buddy's we gaan gewoon verder zo als het moet zijn als er mogelijkheden zijn betreft open deuren dan wordt dit vast wel gemeld.

verder een prettig weekend allemaal.
p.s van mij mag dit topic sluiten.

Werkt het bij jullie niet dan?

Vreemd, hier geen problemen, alle fta zijn toch echt open!

Grtz Hangslot

Oke we lullen der niet meer over en ik hoef geen geld voor drank en vrouwen heb een goede vrouw en de grote fabriek die het goudgele spul maakt is vlakbij heb helaas nog geen eigen tap.

he pikkie woon je naast de oude of nieuwe fabriek van het gele spul,

gr hatz,

Zo nou gaan jullie eens vertellen hoe die deur open gaat.

Of gaat het zo, geen kaart-hack meer (is te goed dichtgespijkerd)

maar
1) een goeie ontvanger
2) correcte firmware
3) een goede ***kaart (5 of meer) waren maar drie * hoor
4) een goed progje om met het kaartje te communiceren
5) eventueel kanalensettings proggen
6) met een progje op een server de juiste informatie halen
7) met het kaartje en de juiste instelling in de firmware
***?* loggen.

zo wie vult dit een beetje aan? twillight of tweety of misschien pikky

rgds

Ed

@Evos
Ik zie dat je 41 postings hebt ik mag aannemen dat je dan al heel wat gevraagd hebt, op al jou vragen denk ik dat het verstandig is de zoek functie hier te gebruiken.
Verder hebben we prachtige zoekmachines de juiste worden en je komt heel ver

Ook heeft dit prachtige board een aantal mooie linken..

Zoekt en je zal vinden en mischien kan dan je voordeur weer op een kier open...

Ik woon naast een echte bierbrouwer niet die ontvoerde, dat is uilenzeik....

En we gaan zuipen, en we worden zo zat, zodat we gaan dromen dat alle kanalen weer open zijn :))

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan