ucds

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Vanavond heb ik na weer veel lezen toch maar eens ucds gedownload en eens gekeken wat dit was, mijn kaart in mijn mastera en lezen maar, hopelijk niet om zeep, maar er gebeurde van alles, foutmeldingen die ik niet kon lezen, maar niet alleen dat, het leek er ook op dat de kaart werd uitgelezen maar verder kwam ik (nog) niet, ik durfde even niet, simpelweg nog te onervaren!

Ik vindt wel dat dit programaatje verdacht veel lijkt op mkf, en nou komen de vragen:

Heeft iemand dit al geprobeerd? En wat zijn hiermee de ervaringen?

Ik denk zelf wel dat dit nog niks is want als het wel iets zou zijn dan was dit allang vertaald naar een wat beter leesbare taal dan italiaans, maar het begin is er wel!

Ik wil nog wel even dit kwijt dat ik het wel raar vindt dat er hier nog totaal niks over te lezen is, of ik moet iets over het hoofd gezien hebben.

Groetjes Corn?.

Je kan er laten we zeggen de helft mee doen ... en met een ander proggie de andere helft ...zo ongeveer ... Begrijp je wel, dus als een ander proggie stopt moet je het aanvullen met een ander .

Cya ...

Echte OP keys worden niet meer via de sat verzonden maar worden alleen geactiveerd via de card dus je moet het zoeken in de card voor de eerste drie jaar ,alleen de datum is life.

Maar wat ik nu graag zou willen weten ...... is het nu ook mogelijk om het hele pakket open te zetten of niet?
eventueel een reactie via PM.
thnx

Italiaanse pakket is open te zetten, helaas nog niet met een V7.3 kaart

en wat kan ik dan met het programma.iets nuttigs of alleen maar naar kijken omdat i zo mooi is.

@ Green Hornet,

Heb jij UCDS werkend op windows XP?
Ik krijg steeds de melding "..... STATUS ERRATO....."

Bij dat ander programma leest 'ie eerst de ATR ,Prov.nr, en de data en daarna krijg ik "runtime error 5".

Ik heb een V7 kaart , dus geen V7.3 !

Thanx,

Appie

Zijn die originele v7 kaarten voor Italie ook ergens in Nederalnd te koop? Ik wil ook wel eens met ucds gaan experimenteren.

Graag eventueel een pm

Groet Aka

Ik heb het programma werken onder XP en kan gedeeltelijk een kaart uitlezen ,met een ander programma kan je ook een kaart uitlezen en dan moet je experimenteren denk ik .
Ik zelf ben er helemaal niet mee bezig op het moment dus kan er verder ook niets over vertellen.
Sorry als ik iemand op het verkeerde been gezet heb.

Cya ...

Ik sta aan het begin om er mee te werken,dit programma kan je wel degelijk gebruiken om een v7.0/7.1/7.2 open te zetten en zelfs volledig te schrijven,maar wat je zeker nodig hebt zijn de ins universeel anders kan er niet mee beginnen
volgende week weet ik meer
ciaooo

Aan pinomy,

Weet je al meer? T'is intussen al meer dan een week.

Ik ben zelf ook al met ucds bezig geweest maar kom niet echt verder.

Groetjes Corn?.

ja ik ben al bezig met het zoeken van data ,bmp en ppua,het duurt toch enkele dagen tot een dag of acht
maar het is niet mogelijk om dit allemaal hier op het board uit te leggen
op het moment is het programma nog steeds bezig ,als er vooruitgang is geboekt dan zal ik het melden,en alleen specifieke vragen beantwoorden als je begrijpt wat ik bedoel
ciao

hoi ik sta nu op het punt om mijn kaart te testen,v7.0 dus om de italiaanse te bekijken,zit nu in de blocker,nog een uur of 2 en dan moet ik eigenlijk beeld hebben.Dit is allemaal gelukt met ucds versie 601a,en met mijn xp.als ik beeld heb dan zal ik dat onmiddellijk posten
groetjes!!!!

hoi, ppua is niet meer aktief,dus opnieuw eentje zoeken,ik hou jullie op de hoogte
greetz

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan