Vanavond heb ik na weer veel lezen toch maar eens ucds gedownload en eens gekeken wat dit was, mijn kaart in mijn mastera en lezen maar, hopelijk niet om zeep, maar er gebeurde van alles, foutmeldingen die ik niet kon lezen, maar niet alleen dat, het leek er ook op dat de kaart werd uitgelezen maar verder kwam ik (nog) niet, ik durfde even niet, simpelweg nog te onervaren!
Ik vindt wel dat dit programaatje verdacht veel lijkt op mkf, en nou komen de vragen:
Heeft iemand dit al geprobeerd? En wat zijn hiermee de ervaringen?
Ik denk zelf wel dat dit nog niks is want als het wel iets zou zijn dan was dit allang vertaald naar een wat beter leesbare taal dan italiaans, maar het begin is er wel!
Ik wil nog wel even dit kwijt dat ik het wel raar vindt dat er hier nog totaal niks over te lezen is, of ik moet iets over het hoofd gezien hebben.
Groetjes Corn?.
Ik vindt wel dat dit programaatje verdacht veel lijkt op mkf, en nou komen de vragen:
Heeft iemand dit al geprobeerd? En wat zijn hiermee de ervaringen?
Ik denk zelf wel dat dit nog niks is want als het wel iets zou zijn dan was dit allang vertaald naar een wat beter leesbare taal dan italiaans, maar het begin is er wel!
Ik wil nog wel even dit kwijt dat ik het wel raar vindt dat er hier nog totaal niks over te lezen is, of ik moet iets over het hoofd gezien hebben.
Groetjes Corn?.