Hoho..
dat klopt niet....
MK01's en PPUA's zitten in de EEprom. Net als de
0c,0d,0e key's.
Alleen je kan prima satten als je de 0c 0d en 0e key in voert. Alleen er zal geen updates plaats vinden.
De updates worden namelijk gecrypt m.b.v. de MK01 en de PPUA. Je kan deze updates dus alleen uitpakken als je die
juiste MK01 hebt.
In principe hoort een EEpromfile bij een PIC file. Je kan ze niet uitwisselen.
De PIC bevat het programma en de EEprom bevat de data.
Alleen in het programma staat waar en op welke plaats er in de EEprom welke data staat.
Zie het bv als Wordperfect en MS-word. bijde zijn tekst verwerkers. Maar je kan niet standaard in word een tekst van wp inladen zonder conversie.
In dit geval is WP & MS-word dus het programma in je PIC
en je tekst bestand is wat in je EEprom staat.
Meestal kan je wel bv een EEprom van secanix44 uitwisslen met een EEprom van secanix45. Als dat niet kan staat dat wel in de releasees.txt
Wat ik suggereer is dat er maar een paar autoupdate programma's in omloop zijn. De bekenste is (i.m.h.o) secanix. Vandaar dat ik als het ware een soort brute-force methode beschrijf waarmee je dus hopenlijk de juiste EEprom op het internet vind met jouw PIC.
Overgens kan je met een C+ abo van fl. 30,- per jaar ook prima uit e orginele kaart een MK01 en PPUA trekken om hiermee een AU kaartje te maken.
Een goede beschrijving hiervan staat bv hier:
http://wolverine.modshack.co.uk/au.html
Als je dit snapt wat er bij wolverine beschreven staat dan denk ik dat je vraag om de GW te clonen ook een stuk duidelijker wordt.
Succes!!
WebSel