uitval div file's?

Ze zijn er nog steeds mee bezig, waarschijnlijk keek je naar een zender die ze met rust laten

 
Absoluut gelijk, ik was naar Yorin aan het kijken, en die mocht ik dus blijven zien, maar...

op C+ valt ie nog steeds uit.

Potverdriedubbeltjes,

Sorry voor de valse hoop!

 
Ik heb ipv 4 fake prov. er 4 Hotbird providers neergezet en dat werkt ook, heb dus weer 15 prov. op die kaart. ( had al ergens gelezen dat dat werkte maar weet niet meer waar.)

 
Ik had fenzo(trouwens mooie naam, wat betekent deze naam ?) beloofd effe te berichten m.b.t het aanpassen de PBM in FE FF FF FF FF FF FF FF.Ik moet constateren dat Fenzo tot nu toe gelijk heeft.Het zou nog kunnen dat CD met de reset signals is gestopt.Maar in ieder geval is het een feest al een half uur constant beeld te hebben.O ja , ik heb geen ars pic hierbij gebruikt.Gewoon pic 1684.

Fenzo, great!!!

Ilya

 
Gisteravond nog enkele uurtjes kunnen kijken (PBM gezet op FE 7*FF.)Echter wat schetste mijn verbazing toen ik vanmorgen om 07.00 uur de tv aanzette, na 5 minuten het beeld weer wegviel.Hoe is dit toch mogelijk.Weer mijn reset bestandje erin gestopt, no problems.Wie hebben de zelfde ervaring als ik.Sorry Fenzo , is dat flipje van mij soms de boosdoener.

 
Er gebeurt waarschijnlijk meer als alleen de Pbm want als ik op de funcard de funomatic hex gebruik heb ik uitval gebruik ik de funseca 100 dan gaat het perfect dit alles met dezelfde bin en dus pbm en alles gelijk.

Greetz Geinponem

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan