- Waarderingsscore
- 1.408
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Ik vroeg me dit toevallig af. Heb wel vaker van die dingen die ik op de pc heb, bijv. een website die je via een browser bezoekt of een film wat je via Youtube of VLC af speelt.
Nu heeft VLC wel zo'n functie en ik heb ook Youtube op de TV, maar YT werkt sowieso veel sneller op de PC als je iets wilt vinden.
Maar ook bijv. een website met autoracen, dat bekijk je dan ook in de browser.
Is dan het PC beeld (liefst met geluid) ook naar de smart TV te streamen op een of andere manier over het netwerk?
Dus rechtstreeks, zonder Chromecast (want niet nodig) en ook niet middels een HDMI kabel van 7 meter of zo.
De PC en TV zijn beiden zichtbaar in het DLNA netwerk ook.
Het gaat om een Samsung TV en die heeft wel een mirror functie, maar hij is van 2014 dus de optie van die Samsung's van 2019 en jonger hebben zit hier niet in.
Is zoiets mogelijk?
Nu heeft VLC wel zo'n functie en ik heb ook Youtube op de TV, maar YT werkt sowieso veel sneller op de PC als je iets wilt vinden.
Maar ook bijv. een website met autoracen, dat bekijk je dan ook in de browser.
Is dan het PC beeld (liefst met geluid) ook naar de smart TV te streamen op een of andere manier over het netwerk?
Dus rechtstreeks, zonder Chromecast (want niet nodig) en ook niet middels een HDMI kabel van 7 meter of zo.
De PC en TV zijn beiden zichtbaar in het DLNA netwerk ook.
Het gaat om een Samsung TV en die heeft wel een mirror functie, maar hij is van 2014 dus de optie van die Samsung's van 2019 en jonger hebben zit hier niet in.
Is zoiets mogelijk?