Opgelost Vermoedelijke lekspanning opsporen?

Ik denk dat hij dat heel moeilijk kan vinden.
Als je niet al te veel ervaring wordt dat lastig.
 
Nu wil het toeval zijn dat ik eerdaags bij een bekende 'buurtgenoot' op bezoek ga, wat die bekende buurtgenoot nog niet weet, en dat ik wellicht eens langs kan komen om te kijken waar het aan kan liggen. ;) (stille schreeuwende hint)
 
Ik bedoelde natuurlijk een buurtgenoot van Freggel :)
 
Kom je nu alweer langs?
 
Ook 'aan' als het mag ;)
 
Dat kan ik me voorstellen.
Al die lekkere dingen die freggel maakt. Ik hoop dat je nog door de deur kan als je naar huis gaat. :LOL:
 
👍 wel even laten weten van te voren wanneer.
 
@Dr.Z , je mag gerust langskomen, maar na wat ik vandaag gezien en gemerkt heb ga ik morgen een andere afzuigkap kopen, en mijn verhaal eens aan Etna vertellen. Ik vertrouw dit ding niet meer.

Die afzuigkap is meer een drama kap. Hetzelfde met die verlichting, meerdere keren vervangen na een lange wachttijd.
Ik weet niet of ik het al verteld heb, maar vorig jaar flikkerde het bedieningspaneel wat aan de voorkant zit naar achteren, alles zat los,
en in de ruimte lagen schroefjes, en de printplaat.

Na dat ik dit weer bij elkaar geschraapt had heb ik alles weer stevig in elkaar gedraaid, en goed vastgemaakt.
Sindsdien zijn er geen lampjes meer uitgevallen...

Ik vrees dat onze afzuigkap door iemand met 2 linkse handen in elkaar gezet is. :unsure:

En @the matrix , wat die pvc pijp betreft, die loopt naar de afvoer die op het dak zit, tussen die pijp en de kap zit een flexibele slang.
 
@Dr.Z Ja ik weet dat je buurtgenoot van freggel1 bedoelde, maar ik dacht dat je nog altijd een km of 80 van freggel1 af woonde.
Geen idee dat je zo dichtbij zat. :)
 
Nee joh, Drrzzzz woont veel verder weg. ;)

B. woont op schietafstand van mij, maar die andere moet volgens mij vanuit Gelderland toch iets verder rijden.
 
Ja dat dacht ik toch ook.

Ik zie dat ik het verkeerd geïnterpreteerd heb. Ik dacht dat hij met die bekende buurtgenoot jou zelf bedoelde. Vandaar dat ik me opeens vragen ging stellen. Maar hij bedoeld dat hij bij jouw buurtgenoot B op bezoek gaat.
LoL, verwarring opgelost. :biggrin:
 
Wat voor een neem je freggel.
Wij hadden altijd eentje waar je constant met de kop tegen aan liep.
Mijn oudste zoon heeft een die komt schuin naar je toe. Dat vind ik wel een stuk prettiger. Wij hebben een in de kookplaat. Daar heb je helemaal geen hinder van.
 
Ja ik weet dat je buurtgenoot van freggel1 bedoelde, maar ik dacht dat je nog altijd een km of 80 van freggel1 af woonde.
Geen idee dat je zo dichtbij zat. :)
Haha!, Nee je hebt het goed, maar ik kom zelfs regelmatig langs jouw woonplaats.
Ik heb een paar projecten bij jou over de grens, vandaar. :) Wanneer ik naar het zuiden rijdt, kan ik net zo goed even bij B langs voor wat dingetjes.

@freggel1 , een verse afzuigkap is het beste. Wanneer er echt mee is gerommeld dan is de betrouwbaarheid weg.
...en nu maar hopen dat de nieuwe afzuigkap wel goed is. ;)
 
Ik heb een paar projecten bij jou over de grens, vandaar. :)
Oh als je wilt mag je ook rustig dan bij deze B even langs koffie doen hoor. Kun je gelijk kennis maken met de woefers, die vinden nieuwe gezichten ook leuk. :biggrin:
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
De lekspanning ligt bij het oud ijzer, en ik heb vandaag een nieuwe Bosch aangeschaft.

Hopelijk hebben we hier langer plezier van. :geek:
 
Heb je de lampen er wel voordien uit gehaald? Wie weet waar je die lampjes nog voor kunt gebruiken. ;)
 
Oh als je wilt mag je ook rustig dan bij deze B even langs koffie doen hoor. Kun je gelijk kennis maken met de woefers, die vinden nieuwe gezichten ook leuk. :biggrin:
Dat ga ik zeker in gedachte houden! :)
 
Lampjes zijn er uit.

En wat de aardlek betreft weet ik nog niet want de kap hangt er nog niet. ;)
 
  • Confused
Waarderingen: Dr.Z



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan