#@#@^%@!@!@^T$R
Gisteren bij de fysiotherapeut voor ruggenwervel correctie , en had het met hem erover hoe lang zo'n teen die uit de kom was "genezen" zou moeten zijn, de vraag stelde ik omdat ik na 10 minuten lopen nog steeds verrek van de pijn.
Hij toverde een echo apparaat tevoorschijn en maakte een echo, vroeg welke huisarts ik had, en deze zat in het zelfde pand,
Huisarts erbij en beiden waren het er over eens dat de kootjes van de teen waarschijnlijk onherstelbaar beschadigd zijn.
Huisarts stuurde per direct een verwijzing naar de orthopeed mede omdat ik aangaf dat meerdere plekken van de voet zeer gevoelig zijn.
Zowel de HA als de FYS denken dat de gewrichten van de teen vastgezet gaan worden. en de andere zaken nog bekeken moeten worden wat daarmee aan de hand is en of dat nog gecorrigeerd kan worden.
DIT IS MOOI KLOTEN
met dank aan de huisartsen post met een "betaalde zorgverzekeraars medewerker" die destijds op mijn vraag of er geen fotoos gemaakt moesten worden het niet nodig vond. Zijn uitspraak was als de teen gebroken is doen ze er toch niks aan en je kunt er wel een flinke tijd last van hebben dus heb geduld ,, . tja en wat doe je met zo'n uitspraak je wacht geduldig af , pijn wordt minder dus hij zou wel eens gelijk kunnen hebben.
Maar door de aanhoudende klachten en de bereidwilligheid van de fysiotherapeut blijkt nu na precies 4 maanden dat er meer aan de hand is dan een simpele breuk.
Het zal de HA post een zorg zijn...........................