Vooruitgang of...........(?!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Sandokan

Ik vind het nieuwe beleid wat op dit forum gehanteerd word wel erg streng of dit nou onder dwang gebeurt door god mag weten wie.Een vooruitgang is het allerminst.

dit ruikt naar meer..........................

wat willen ze verbergen bij c-.

Ik zou zelf niet willen spreken in vooruitgang of verslechtering maar meer over verandering.

Als je daar positief tegenover staat dan valt alles heus wel mee en kan je op andere manieren, verdiep jezelf eens in de materie PM, best wel aan je informatie komen.

We kunnen hier nu 2000 postings in alle diverse bewoordingen over opstarten maar het beleid van Duck zal er echt niet door veranderen. Laten we nog blij zijn dat men niet heeft besloten de deur definitief te sluiten en laten we ons meer concentreren hoe we met deze nieuwe regelgeving er net zo succes van kunnen maken als met de oude regels. Dan alleen laat je zien dat Duck voor je meer betekende dan vrijschakelen.

Geachte hobbysatters,

Ik ben van mening dat dit board steeds minder interesant gaat worden, niet om files of keys die niet meer verspreidt worden, maar meer om algorytmes en uitleg over codeersystemen wordt verboden.

Wij hebben dit alreeds eens meegemaakt 2 jaar geleden, toen werden er geen kant en klare files meer aangeboden. Dit vond ik een goed systeem (Dit is geen slecht bedoeld commentaar jegens Jack), maar is naderhand toch weer verwaterd. Hierdoor werd het minder interesant voor de zwartkijkers, want de hobbyisten moesten hierdoor weer experimenteren voor files te maken

Naar mijn mening wordt dit een soortgelijk suf board als S#T4#ll, waar men voordurend ligt te controleren en te vitten over boardregels.

Dit board is altijd een poel geweest van zaken die illegaal zijn , waarom nu met man en macht alles rechttrekken. Naar mijn mening moet dit board gewoon zijn oude koers voortzetten.

Greetz Louie

Originally posted by louie

Dit board is altijd een poel geweest van zaken die illegaal zijn , waarom nu met man en macht alles rechttrekken. Naar mijn mening moet dit board gewoon zijn oude koers voortzetten.

Greetz Louie

Sta jij garant voor evt. boetes, advocatenkosten, etc?

PS: lijkt me sterk dat jij nooit eerder gepost hebt, onder een andere naam.

Originally posted by Bigfoot1972
Sta jij garant voor evt. boetes, advocatenkosten, etc?

PS: lijkt me sterk dat jij nooit eerder gepost hebt, onder een andere naam.

postings zijn verwijderd ;)

@Loui, klaag niet, maar doe het dan lekker zelf.
Trouwens....
maar meer om algorytmes en uitleg over codeersystemen wordt verboden.
Ik zit nu al bijna een jaar hier, maar dit soort dingen zag ik dus heel zelden.
Het meeste zag je uitleg hoe je een fun moest proggen, waar die te krijgen was, welke programmer je het best kon gebruiken en dat soort zaken.

Ik heb zowat niets gezien over algorythmes en uitleg over coderingssystemen dus je bent ook onzin aan het toeteren, en als ik dan jouw aantal posts bekijk... dan weet ik dus dat het over files gaat.
Lees ook eens mijn reply in de off-topic (waar dit soort postings thuis hoort) en wacht eens rustig af wat er gaat gebeuren.

Niet mee eens? Je bent vrij om te gaan en te staan waar je wilt. En trap niet na, maar begin er dan zelf mee, krijg je zelf ook veel users en draag je zelf ook de risico's en consequenties.

Ik wordt echt een beetje moe van dat gezeur hierover.
Ongeduldig vrijschakelvolk!

@BT

Dat komt waarschijnlijk omdat de meeste gebruikers al blij zijn als je weten hoe ze met een progger e.d. om moeten gaan. Niet voor niets is het aantal gebruikers dat kant en klare bestanden download groter dan de groep gebruikers zie zelf gaan "knutselen".

Duckteam denkt dat bovenstaand een ondebouwing/verklaring is van jouw bewerking.

Daar ben ik ook bang voor.
Maar mij valt ook op dat ze nog te lui zijn om eens iets te lezen, en dezelfde vragen en opmerkingen maar kriskras over het board plaatsen en nieuwe topics er over beginnen terwijl er al een aantal zijn, -zelfs- in de off-topic waar dit thuishoort en waar ook meer dan voldoende uitleg met argumenten staat.

Maar ze zijn simpelweg te lui om eens te kijken, en net deze luiigheid gecombineerd met hun vrijschakelideologie die je dus nu heel sterk naar boven ziet komen, dat wordt zo vermoeiend.

Maarja, het is niet anders. Zal echter vanzelf wel vlug afgelopen zijn met het nieuwe beleid.:)
En dat geeft een mens weer moed.

Ik wil toch wel degelijk praten over een drastische verslechtering.

Sinds de laatste paar maanden is het niveau van het duckforum gewoon diep triest!!!! De meest onzinnige oppervlakkige discussies of simpele beginners vragen danwel problemen worden aan de kaak gesteld. Als het echt intressant word is het iedereen.. sssst mond houden.. Ik houdt NIET van deze mentaliteit. Overigens de kracht van het bord (de samenwerking) is volledig weg...

En dan de smoesjes die elke keer weer gebruikt worden over mensen die alleen komen om vrij te schakelen... NOU EN, DAT ZIJN OOK JULLIE BEZOEKERS!!! Wat is er in mis met mensen die vrij schakelen? (ok er zijn uitzonderingen zoals erg lakse types) Maar het is toch niet aan jullie om te bepalen wat iemand met zijn hobby doet of hoeveel tijd men er in wenst te steken.... (niet iedereen is zo toegewijd als ons techies)

Als ik naar mezelf kijk was ik nooit begonnen aan deze hobby als er niets te zien viel hoor. Ik ben niet zo iemand die alleen voor de kick een codering moet vrij schakelen. Ik kijk dus graag naar de zenders die ik vrij schakel. Ik durf best te zeggen dat ik ook graag naar c+ kijk.
Wat ik hiermee wil zeggen, de mensen die eerst kwamen om te vrij schakelen krijgen vanzelf wel meer intresse in de technische achtergrond.

Ik krijg het idee dat jullie je bezoekers niet echt waarderen en zo?n argument als geen vrijschakelbord maar snel misbruikt word om de toutjes aan te trekken. Overigens is het gewoon schijnheilig omdat de helft van jullie ook op illigale wijze kijkt en wie weet er zelfs wel in handeld.

Overigens voor de duidelijkheid ongeacht mijn leeftijd (26) en gezien mijn kennis val ik niet in de beginners catagory als ik dat mocht suggereren. Ik ben vanaf mijn 16 al met deze materie bezig.

Als ik wat suggesties mag doen...

1. draai deze onzin terug
2. start een beginners forum met een berg f.a.q?s.
3. Hef het SECA2 forum op en laat dit gewoon weer samen gaan met het hoofdforum.
4. Tevens stoppen met die censuur!!!

Als dit juridische problemen oplevert dan heb ik nog liever dat jullie weer volledig de illigaliteit in gaan.. dan maar banners, een russische (slecht bereikbare) server.. etc zolang de informatie stroom maar op gang blijft. Nu merk ik dat hier gewoon totaal geen intressante info meer te halen valt.

Toch Jammer..... Op naar de buitenlandse borden dan maar weer!

De meeste mensen hadden een opgelegde boterham met de kant en klare files (van wie dan ook).
Dat deze mensen zich nooit hebben verdiept in het hoe en waarom, begrijp ik niet. Ik heb dat nl zelf wel gedaan en ik kon dan ook binnen no time zelf mijn setjes aanpassen.

Het is echt niet moeilijk en er zijn nog genoeg how-to's te vinden op het www.

Wat me inderdaad begint op te vallen zijn inderdaad de commentaren van mensen die zelf niet de moeite hebben genomen om de materie te doorgronden en altijd de gemakkelijkste weg hebben gekozen ( en nog commentaar leveren ook als iets niet bleek te werken).

Voor deze mensen: Het is tijd om te leren/zoeken, als ik jullie was zou ik beginnen te leren.

Terrestrial
Date Registered: 20-09-2002
Status: duck vriend
Total Posts: 4 (0.01 posts per day)
Last Post: 22-09-2003 19:47
Vooruitgang of...........(?!)

Ja dat schiet op

Die laatste post slaat nergens op,best mogelijk dat er vele post's zijn weggehaald.

@Sandokan

Die is mogelijk in de verkeerde thread geplaatst...

Guardian,

Van mij mag je maar wat wil je met deze post zeggen? Dit zegt alleen maar dat ik zelf weinig post en dat klopt helemaal. (volgens mij waren het er meer trouwens :)

Ook ik zit diep in de materie. Vroeger veel gelogd maar ik gebruik nu zeker ook kant en klare files. Betekend niet dat ik er zelf geen kan bakken... of in andere opzichten niet met de hobby bezig ben.

Jij bent nou percies zo'n voorbeeld waarbij je veel te snel oordeelt over iemand anders.

Nou... ik praat er niet meer verder over. Als je het verslechtering noemt zit je duidelijk scheef en is je niets aan de hobby gelegen.

Beginnersvragen... ja.... is niet iedereen als beginner begonnen?
Vanaf je 16e in de materie geloof ik simpelweg niet. Althans niet op hobbyniveau zoals ik dat zie, een kaartje vrijschakelen kan elke nerd.

Voor de rest kraak je Duck nu zo ver af dat ik er gewoon niet meer op in ga.
Jij wilt iets anders, DAN DOE DAT LEKKER ZELF!!! Loop niet een ander af te zeiken wegens broodnodige beslissigen, ga jij ONS dan maar eens bewijzen dat het wel kan in Nederland en start lekker zelf een vrijschakelboardje op, zoals ik al zei spreek ik je dan over 2,5 jaar nog wel eens als je dan nog bestaat of nog ergens serverruimte kan vinden.

Zo niet, houd dan die onzin en je grote mond voor je en loop hier niet te zeiken met argumenten die kant nog wal raken.
Bevalt het niet? Probeer het dan zelf maar eens of hoepel op naar een ander board, niemand verplicht je om hier te blijven.
Duck en ik beantwoorden alleen nog maar normale berichten, geen zeik en afkraakpostings meer.

Originally posted by Black Tiger
[B.

Ik heb zowat niets gezien over algorythmes en uitleg over coderingssystemen dus je bent ook onzin aan het toeteren, en als ik dan jouw aantal posts bekijk... dan weet ik dus dat het over files gaat.
Lees ook eens mijn reply in de off-topic (waar dit soort postings thuis hoort) en wacht eens rustig af wat er gaat gebeuren.

[/B]

Dat is niet helemaal waar Black Tiger.
Bij mij waren de meeste postings het beantwoorden van vragen.
En de vragen die ik stelde in het verleden gingen nooit over het onderwerp "waar haal ik files of keys weg"want deze kon en kan ik zelf wel maken cq vinden.
Niet dat ik dat altijd doe,maar das wat anders.
Maar mijn postings gingen wel van bijna 600 naar 27 ofzoiets nu.

gr,

Zo BlackTiger, zijn we op onze teentjes getrapt? Whaha
Valt me van jouw toch tegen aangezien jij toch redelijk lang mee loopt.

Hee waarom niet vanaf mijn 16e (???) Jij denkt het wel beter te weten... Ik wil niks zeggen maar de wereld eindigt gelukkig niet bij jouw deur.

Ik heb voorheen nooit enige vorm van kritiek geuit op duck maar ik mag toch zeker voor m'n mening uit komen en als jij vind dat ik duck afkraak .. so be it.. Ik heb het een lange tijd een van de beste forums gevonden maar nu zeker niet meer!

Wat betreft je andere kinderachtige reactie, Suggereer ik dan dat ik het zelf beter kan? Ik dacht het niet hoor.. dus ga je frustraties ff op iemand anders botvieren.

Nogmaals, ik vindt het jammer dat hier geen echte kennis meer te halen valt. En het stoort me dat het woord vrijschakelbord in de mond wordt genomen bij zulke "beslissingen" Je zegt het zelf al .. we zijn allemaal als beginners begonnen.

<punt>

Wat betreft je andere kinderachtige reactie, Suggereer ik dan dat ik het zelf beter kan? Ik dacht het niet hoor.. dus ga je frustraties ff op iemand anders botvieren.

Je suggereert dat niet, maar je hebt er dus ook totaal geen benul van wat er allemaal achter de schermen van het runnen van een board ook nog gebeurd, anders gaf je dit soort idioot commentaar niet op Duck.
En als jij meent te moeten klagen dan moet je ook kunnen aantonen dat het beter kan, vandaar dat ik zei dat je het dan zelf maar eens moest doen.

Je mening geven is iets heel anders dan jij hier doet, en op mijn tenen getrapt ben ik niet, maar ik raak wel geirriteerd door mensen die alleen maar kunnen kwaken en zelf niets fatsoenlijks kunnen of willen bijdragen en dat ook nog doen zonder fatsoenlijke argumentatie te gebruiken en alleen maar klagen in plaats van positieve kritiek te geven en bijv. ideeen over hoe het beter kan zoals sommige anderen wel doen.

Dat heeft verder niets met mijn voordeur te maken en als je lezen kon had je ook al vaker gezien dat ik zeker geen persoon ben die meent te moeten zeggen dat ie de kennis in pacht heeft, integendeel.

@Patrick: Ik doelde niet op jou, er zijn zeker ook veel goede postings geweest, maar ik heb hier zelden iets gezien over een algorythme uitleg, en als dat vroeger is gebeurd, zou dat best kunnen, maar dan moet men niet aan Duck vragen waarom dat de laatste tijd niet meer is geweest want dat ligt niet aan Duck maar aan ontbreken van vragen hierover door gebruikers.
Zeker jij hebt inderdaad veel meegedaan aan het helpen van gebruikers, en eigenlijk is er een vaste club die je steeds weer ziet als helpers en mensen met interessante topics.
De meeste (maar uiteraard niet alle) klagers momenteel behoren tot de groep die je zelden ziet schrijven, of hoofdzakelijk vragen stellen welke file nu weer gebruikt moet worden om dit of dat open te krijgen.
Het wegvallen van het aantal postings heeft te maken met het opschonen van de database dus dat is bij iedereen gebeurd, de reden daarvoor is bekend gemaakt.

Het verbod op posting van keys is pas sinds heel kort.
De beleidswijziging is nog korter, maar je haalt er precies uit wie er wat voor het board over heeft en wie alleen maar interesse heeft in de illegaliteit.

Wel mooi dat sommigen dat ook toegeven, maar hoe hier gesproken wordt over Duck door Terrestrial is echt niet als een verkondiging van mening op te vatten of je moet wel heel erg scheef lezen.
Want als ik toch woorden lees als "schijnheiligheid" en "je verstoppen achter" etc. terwijl er net heel duidelijk naar de users gecommuniceerd is wat er ging gebeuren en wat er gebeurd is etc. Wees tevreden dat je het nog hoorde.
Het had ook gemakkelijker gekund. POEF doen en klaar, en als iemand gezeurd had gelijk afkatten en topic sluiten, maar dat is niet gebeurd, en daarom maak ik me kwaad als ik Duck dan beschuldigt zie worden van schijnheiligheid en verstoppertjesgedrag terwijl je zelf geen enkel benul hebt van de hele situatie, en dat is duidelijk geen kritiek geven maar k*nkeren.

En nogmaals Terrestrial, er heeft niemand gezegd dat hier geen echte kennis meer te halen zou vallen, maar jij bent net als een aantal anderen gewoon iemand zonder enig geduld.

Verder vind ik het behoorlijk frappant dat iemand die je nauwelijks ziet posten op het board nu denkt een reden te hebben uit zijn dak te moeten gaan.
Mijns inziens hebben alleen de regelmatige posters daar recht toe als er al uberhaupt iemand recht ZOU hebben om te -mogen- k*nkeren en klagen. En dat laaste recht heeft -niemand- behalve Duck zelf.

En als laatste punt... als jij denkt dat Duck geen vrijschakelboard was, dan ben ik van mening dat je klaarblijkelijk niet weet wat een vrijschakelboard is.

P.s. je had het ook nog over touwtjes trekken.
Laat ik je dan even verklaren en duidelijk maken dat op ELK board de beheerders (mods en admins) aan de touwtjes trekken en NIET de users.

Ik vond het al prachtig dat op Duck de users de gelegenheid gegeven werd middels een poll aan te geven wat ze graag wilden, dat heb ik nog nooit ergens gezien.
Over trouwtrekkerij gesproken.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan