Wat betreft je andere kinderachtige reactie, Suggereer ik dan dat ik het zelf beter kan? Ik dacht het niet hoor.. dus ga je frustraties ff op iemand anders botvieren.
Je suggereert dat niet, maar je hebt er dus ook totaal geen benul van wat er allemaal achter de schermen van het runnen van een board ook nog gebeurd, anders gaf je dit soort idioot commentaar niet op Duck.
En als jij meent te moeten klagen dan moet je ook kunnen aantonen dat het beter kan, vandaar dat ik zei dat je het dan zelf maar eens moest doen.
Je mening geven is iets heel anders dan jij hier doet, en op mijn tenen getrapt ben ik niet, maar ik raak wel geirriteerd door mensen die alleen maar kunnen kwaken en zelf niets fatsoenlijks kunnen of willen bijdragen en dat ook nog doen zonder fatsoenlijke argumentatie te gebruiken en alleen maar klagen in plaats van positieve kritiek te geven en bijv. ideeen over hoe het beter kan zoals sommige anderen wel doen.
Dat heeft verder niets met mijn voordeur te maken en als je lezen kon had je ook al vaker gezien dat ik zeker geen persoon ben die meent te moeten zeggen dat ie de kennis in pacht heeft, integendeel.
@Patrick: Ik doelde niet op jou, er zijn zeker ook veel goede postings geweest, maar ik heb hier zelden iets gezien over een algorythme uitleg, en als dat vroeger is gebeurd, zou dat best kunnen, maar dan moet men niet aan Duck vragen waarom dat de laatste tijd niet meer is geweest want dat ligt niet aan Duck maar aan ontbreken van vragen hierover door gebruikers.
Zeker jij hebt inderdaad veel meegedaan aan het helpen van gebruikers, en eigenlijk is er een vaste club die je steeds weer ziet als helpers en mensen met interessante topics.
De meeste (maar uiteraard niet alle) klagers momenteel behoren tot de groep die je zelden ziet schrijven, of hoofdzakelijk vragen stellen welke file nu weer gebruikt moet worden om dit of dat open te krijgen.
Het wegvallen van het aantal postings heeft te maken met het opschonen van de database dus dat is bij iedereen gebeurd, de reden daarvoor is bekend gemaakt.
Het verbod op posting van keys is pas sinds heel kort.
De beleidswijziging is nog korter, maar je haalt er precies uit wie er wat voor het board over heeft en wie alleen maar interesse heeft in de illegaliteit.
Wel mooi dat sommigen dat ook toegeven, maar hoe hier gesproken wordt over Duck door Terrestrial is echt niet als een verkondiging van mening op te vatten of je moet wel heel erg scheef lezen.
Want als ik toch woorden lees als "schijnheiligheid" en "je verstoppen achter" etc. terwijl er net heel duidelijk naar de users gecommuniceerd is wat er ging gebeuren en wat er gebeurd is etc. Wees tevreden dat je het nog hoorde.
Het had ook gemakkelijker gekund. POEF doen en klaar, en als iemand gezeurd had gelijk afkatten en topic sluiten, maar dat is niet gebeurd, en daarom maak ik me kwaad als ik Duck dan beschuldigt zie worden van schijnheiligheid en verstoppertjesgedrag terwijl je zelf geen enkel benul hebt van de hele situatie, en dat is duidelijk geen kritiek geven maar k*nkeren.
En nogmaals Terrestrial, er heeft niemand gezegd dat hier geen echte kennis meer te halen zou vallen, maar jij bent net als een aantal anderen gewoon iemand zonder enig geduld.
Verder vind ik het behoorlijk frappant dat iemand die je nauwelijks ziet posten op het board nu denkt een reden te hebben uit zijn dak te moeten gaan.
Mijns inziens hebben alleen de regelmatige posters daar recht toe als er al uberhaupt iemand recht ZOU hebben om te -mogen- k*nkeren en klagen. En dat laaste recht heeft -niemand- behalve Duck zelf.
En als laatste punt... als jij denkt dat Duck geen vrijschakelboard was, dan ben ik van mening dat je klaarblijkelijk niet weet wat een vrijschakelboard is.