vraagje cardsharing

De limiet van 8 is hardwarematig, caching gaat hier niet veel aan verhelpen , alleen wat stabieler maken.
Je kan de kaart inderdaad onder linux op een server hangen met een phoenix. maar je blijft 1 kaart nodig hebben.
De beperking zit hem in de kaart , niet in de hardware van de pc of dreambox.Die kaart moet dus de dcw berekenen en die kan dat maar 8 keer binnen de 10 seconden en dan is er weer een nieuwe nodig , snap je ?
 
toekomstmuziek dus ..
ik ben benieuwd hoe ze de barriere dan willen breken (8 clients) ..de tijd zal het leren ..


merDe
 
Da's mooi.
Overigens heb ik gisteren eens het laatste nieuwe Ronaldd image erin geblazen maar ik kan nergens de cardsharing opties vinden.

Die vond ik in het sf-team image wel. Maarja ik heb het ding dan ook pas van gisteravond en vond het al geweldig dat ik hem binnen 4 uur aan de praat had met de diseqc goed werkend want je vind nergens een image of settingslijst voor astra, hotbird en sirius met diseqc.:)

Heb zowiezo al een rare config, alles op een 4 diseqc, de eerste hangt een motor aan (jaeger) en de andere 3 vaste opstellingen.
Maar is wel leuk zo.
 
>>toekomstmuziek dus ..
>>ik ben benieuwd hoe ze de barriere dan willen breken (8 >>clients) ..de tijd zal het leren ..
>>
>>
>>merDe

Misschien met een intelligent programma "er tussen" dat de requests die een dreambox zonder kaartje, analyseert en als een andere dreambox eenzelfde request doet, hetzelfde antwoord geeft als al eerder gegeven was, zonder daarvoor de kaart te benaderen?

greetz DMK
 
Overigens heb ik gisteren eens het laatste nieuwe Ronaldd image erin geblazen maar ik kan nergens de cardsharing opties vinden.

----
@Blacktgr : druk es op de blauwe knop :)


merDe
 
@ BT,

Als je de Ronald Image erin zet, heb je alleen ROMU-Light erin staan als EMU. Deze light versie heeft geen CS mogelijkheden.
Je moet de ROMU zelf los erin zetten, die wordt dus niet standaard meegeleverd met de image. Zie hiervoor de bijlage in zijn bericht over de nieuwe ROMU van 17-10.

M_Z
 
Yep kan dus wel, maar ik heb toch weer fijn het SF-team image er in gezet, dat werkt toch wat stabieler vind ik persoonlijk dan het Ronaldd image.

Toch bedankt voor de tips!
Altijd handig voor als ik weer terug ga naar een Ronald image, men weet immers maar nooit.:)
 
Wij hebben er inmiddels bijna 8 en het loopt wonderwel (he Sjaak).

Heeft iemand al geprobeerd de ROMU (17-10) plugin in de nieuwe DR Matrix te zetten???? Dan heb je een versie die je Premiere kaarten kan lezen en S2 kaarten kan sharen. Nu nog Premiere sharen......

Grtz Mike

Niet dat ik dat niet wil proberen, maar ik heb morgen en overmorgen weinig tot helemaal geen tijd.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan