vreemd

D

doodi

wij hebben een film met nl subs en op de pc lukt het met ondertiteling en bij onze dochter op de dvd rec ook op de xbox niet maar op de playsta ook maar bij mij op geen enkele manier geen dvdspeler geeft ondertiteling weet iemand hulp

klik eens op subtiteling van de afstandbediening van de dvd speler
hebben wel meerdere films

Bij de engelse ondertiteling staat wel eens de nederlandse ondertiteling. Al geprobeerd?

heb je wel een paar geklikt op de knopje subtitel van de afstand bediening
want je kunt dan dan zien welke taal de ondertiteling komt te staan

Even drukken, en dan even wachten tot ze iets zeggen in de film, het "pakt" niet altijd in de zin die bezig is maar meestal in de volgende zin.

Het kan best zijn dat er bij jou als je op die knop drukt "grieks" als keuze zichtbaar word, maar dat dan toch in het Nederlands ondertiteld is, daarom dat je bij elke keuze die je maakt even moet wachten tot je ook inderdaad de ondertiteling ziet verschijnen.

De NL ondertitelingen, als die er al niet zijn, worden meestal over een andere taal heen geschreven, die qua tijdlijn met het Engels overeen komt, omdat het Engels weer goed met de tijdlijn van het NL overeen komt, althans zo heb ik me dat laten vertellen.

Het komt echter vaker voor dat ze die overschreven taal naam (bijv. grieks of spaans) vergeten te overschrijven en nog vaker voor dat het in een menu niet als zodanig staat.
En zo kan het dus best zijn dat je de keuze op Spaans of Grieks zet en het toch kan zijn dat er dan NL ondertitels zichtbaar worden.

nee echt alles geprobeerd maar warom op de xbox niet en de ps2 wel en op onze dvd niet en de sony wel

Vreemd. Ik heb 1x een raar probleem gehad.
Toen startte de film ook meteen, kon niets kiezen van subs. Toen de film liep, drukte ik op menu of title menu en toen kreeg ik wel een menu en kon het instellen. Daarna werkten de subs wel.

Hoe dat kan is me een raadsel, is ook maar met 1 dvd ooit gebeurt. Wat het probleem bij jou is, is me ook een raadsel.

ik heb dat ook al met meerdere films gehad maar doodi welke film is het

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan