vrijetijdsbesteding

boets

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
375
Punten
83
Leeftijd
65
Eerst hebben jullie al de Funeuri's van Peer afgepakt.

Dat doe je toch niet.......zo net voor carnaval.

Nu is hij verplicht om thuis te blijven, omdat hij geen Funeuri's meer heeft om biertjes voor te kopen.

Ik vind het ronduit schandalig.

Daarnaast zijn ook ineens alle spelletjes verdwenen.

Hebben jullie niks beters te doen, dan ons te pesten door alles maar gewoon af te pakken.

We hebben toch al niks aan ons leven.

En dan wordt maar gewoon, zonder dat er iets gevraagd of gezegd wordt, wordt je enigste lichtpuntje ook nog afgepakt.

Ronduit discriminatie zou ik zo zeggen.

Discriminatie van ons uit de onderste regio van dit land.

Als dit niet heel snel wordt opgelost, nou.....dan zullen jullie het nog wel merken.

Dan krijgen jullie spijt en trekken al jullie haren uit jullie hoofd.

En dan.....nou dan zien jullie er lekker niet meer uit !!

Dan worden jullie door iedereen genegeerd.

Je wordt gemeden als de pest.

Over discriminatie gesproken........dat voelt dan niet goed.

En dan komen jullie met hangende pootjes bij ons terug met al Peer z'n Funeuri's en met mijn spelletjes.....en dan moeten wij maar weer zo goed zijn om jullie te vergeven.....zodat jullie haar weer kan gaan groeien en iedereen dus weer verder kan met het leventje zoals we dat gewend waren.

Dus beste mensen, wat is nu de moraal van dit verhaal ????

Sommige dingen gun je zelfs je ergste vijand niet....of.......wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in......of.......

Nou, de groeten van een zeeeeeer teleurgestelde Otje, de toegewijde echtgenote van Peer.

Dat doe je toch niet.......zo net voor carnaval.
Jawel want Fun-euri zijn niet geschikt om biertjes mee te betalen. Dan zouden ze je arresteren als je dat probeerde en zat je met de carnaval ook nog achter de tralies, da's nog vervelender dan zonder fun-euri rondlopen, dus eigenlijk heb ik je nog gered.;)

En dan... die van freggel1 woont vlak in de buurt, ga je toch fijn met hem op stap, als ik al zie hoe hij het funboard nu ziet (zie zijn thread) is het daar al reuze gezellig!:biggrin:

En troost je, een goede speler zoals jij weet de arcadelink nog wel te vinden en de Fun-euri op de bank staan er ook nog allemaal op.:tong:

Maar uit respect jegens jou en Otje ben ik natuurlijk wel geschrokken en zal ik zeker zorgen dat e.e.a. ook z.s.m. weer in orde zal komen.:biggrin:

Hee Otje (ik heb je door !)

Dan doe je toch ff lekker dat zwembad gebruiken.

Badpak aan, paar andere nimfen erbij..

En Peer voor de poort in een kassa hokje.

Dat je daar zelf niet eerder aan gedacht hebt..

Ha LooL, die Mas3 is nog nuchterder dan ik dacht, die heeft je inderdaad door!!!

Strak plan Mas3, daar kan ze zo vlug niks tegenin brengen!:tong:

@ Mas,

Zie je echt verkeerd, wat dacht je van boetsje zelf in het zwembad met de nimfen en Otje in het kassahokje. Hahahaha, lijkt mij een veel strakker plan.

Boets.

Ehh

Boets in het zwembad..

Badpak an..

Moet er niet aan denken !!

Zijn natuurlijk wel andere lucratieve mogelijkheden dan, uiteraard in combinatie met die nimfen..

Boets met een badpak an? Nah... daar moet ik inderdaad ook niet aan denken.:eek:

Bij toepassing van die andere lucratieve zaken is het wel gebruikelijk dat men mij even uitnodigt om deel te nemen aan de festiviteiten.:biggrin:

Badpak aan? echt niet, gewoon een string hé, moet de nimfen ook een beetje tevreden houden.

Boets

Eerst hebben jullie al de Funeuri's van Peer afgepakt.Dat doe je toch niet.......zo net voor carnaval.

Nu is hij verplicht om thuis te blijven, omdat hij geen Funeuri's meer heeft om biertjes voor te kopen.

.
Tja leuk is anders, maaruh, ik dacht dat peer zo stilletjes aan bij het trefpunt de boel op mag laten schrijven?

Hier geen probleem hoor, Hugo van Het zonneke schrijft voor mij, nu BT met de euri's ervandoor is, met deze dagen alles op voor mij, hij heeft het adres gekregen van onze tiger, en daar gaat dan na deze dagen ook gewoon de rekening naartoe.

Vwb de spelletjes, daar kom ik nu toch niet aan toe, ik hoop dat ze vanaf as woensdag gewoon weer terug zijn. :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan