Eerst hebben jullie al de Funeuri's van Peer afgepakt.
Dat doe je toch niet.......zo net voor carnaval.
Nu is hij verplicht om thuis te blijven, omdat hij geen Funeuri's meer heeft om biertjes voor te kopen.
Ik vind het ronduit schandalig.
Daarnaast zijn ook ineens alle spelletjes verdwenen.
Hebben jullie niks beters te doen, dan ons te pesten door alles maar gewoon af te pakken.
We hebben toch al niks aan ons leven.
En dan wordt maar gewoon, zonder dat er iets gevraagd of gezegd wordt, wordt je enigste lichtpuntje ook nog afgepakt.
Ronduit discriminatie zou ik zo zeggen.
Discriminatie van ons uit de onderste regio van dit land.
Als dit niet heel snel wordt opgelost, nou.....dan zullen jullie het nog wel merken.
Dan krijgen jullie spijt en trekken al jullie haren uit jullie hoofd.
En dan.....nou dan zien jullie er lekker niet meer uit !!
Dan worden jullie door iedereen genegeerd.
Je wordt gemeden als de pest.
Over discriminatie gesproken........dat voelt dan niet goed.
En dan komen jullie met hangende pootjes bij ons terug met al Peer z'n Funeuri's en met mijn spelletjes.....en dan moeten wij maar weer zo goed zijn om jullie te vergeven.....zodat jullie haar weer kan gaan groeien en iedereen dus weer verder kan met het leventje zoals we dat gewend waren.
Dus beste mensen, wat is nu de moraal van dit verhaal ????
Sommige dingen gun je zelfs je ergste vijand niet....of.......wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in......of.......
Nou, de groeten van een zeeeeeer teleurgestelde Otje, de toegewijde echtgenote van Peer.
Dat doe je toch niet.......zo net voor carnaval.
Nu is hij verplicht om thuis te blijven, omdat hij geen Funeuri's meer heeft om biertjes voor te kopen.
Ik vind het ronduit schandalig.
Daarnaast zijn ook ineens alle spelletjes verdwenen.
Hebben jullie niks beters te doen, dan ons te pesten door alles maar gewoon af te pakken.
We hebben toch al niks aan ons leven.
En dan wordt maar gewoon, zonder dat er iets gevraagd of gezegd wordt, wordt je enigste lichtpuntje ook nog afgepakt.
Ronduit discriminatie zou ik zo zeggen.
Discriminatie van ons uit de onderste regio van dit land.
Als dit niet heel snel wordt opgelost, nou.....dan zullen jullie het nog wel merken.
Dan krijgen jullie spijt en trekken al jullie haren uit jullie hoofd.
En dan.....nou dan zien jullie er lekker niet meer uit !!
Dan worden jullie door iedereen genegeerd.
Je wordt gemeden als de pest.
Over discriminatie gesproken........dat voelt dan niet goed.
En dan komen jullie met hangende pootjes bij ons terug met al Peer z'n Funeuri's en met mijn spelletjes.....en dan moeten wij maar weer zo goed zijn om jullie te vergeven.....zodat jullie haar weer kan gaan groeien en iedereen dus weer verder kan met het leventje zoals we dat gewend waren.
Dus beste mensen, wat is nu de moraal van dit verhaal ????
Sommige dingen gun je zelfs je ergste vijand niet....of.......wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in......of.......
Nou, de groeten van een zeeeeeer teleurgestelde Otje, de toegewijde echtgenote van Peer.