ziegler
New Member
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 69
Ik heb een VU+ duo met OpenPLi, 2 officiele smartkaarten en 2 officiele CI modules. Bij gebruik van de 2 modules blokkeert de reciever (crash). Wanneer ik via Cccam alleen de 2 smartkaarten gebruik, is er geen probleem. Ook niet bij gebruik van 1 smartkaart en CI-module. Alleen wanneer ik beide modules insteek! Mijn reciever is nog in garantie en ik stuur hem op naar een erkende hersteller. Na 67 dagen krijg ik hem terug met een briefje erbij: ?geen enkele open-source linux ontvanger heeft een goede CI handling voor 2 CI modules, dat dit dus niet werkt is normaal? Uw reciever is volledig in orde!
Bij het aansluiten blijkt dat de VU+ duo zo dood is als een pier. Geen lichtjes op het scherm, geen gezoem, geen koeling. Ik heb nog de kabel vervangen en een ander stopcontact gekozen maar hij doet het niet. Ik mail naar de hersteller en die antwoord: ?voordat de reciever hier buitenging is hij uitvoerig getest en functioneerde hij prima??
Mijn vraag aan het forum:
-zijn er nog gebruikers die dit probleem met de 2 ci-modules voorhebben?
-wat is mijn garantie nu nog waard als de hersteller zulke onzin verkoopt?
Ik wil de Nederlandse verkoper en de Nederlandse hersteller niet met naam vernoemen want ik moet waarschijnlijk nog aankloppen bij hen voor verdere opvolging?
Bij het aansluiten blijkt dat de VU+ duo zo dood is als een pier. Geen lichtjes op het scherm, geen gezoem, geen koeling. Ik heb nog de kabel vervangen en een ander stopcontact gekozen maar hij doet het niet. Ik mail naar de hersteller en die antwoord: ?voordat de reciever hier buitenging is hij uitvoerig getest en functioneerde hij prima??
Mijn vraag aan het forum:
-zijn er nog gebruikers die dit probleem met de 2 ci-modules voorhebben?
-wat is mijn garantie nu nog waard als de hersteller zulke onzin verkoopt?
Ik wil de Nederlandse verkoper en de Nederlandse hersteller niet met naam vernoemen want ik moet waarschijnlijk nog aankloppen bij hen voor verdere opvolging?