waar zijn Canal+ Rood/Blauw gebleven?

W

wildy1600

ik gebruik al tijden de xamuh 6in1files, maar sinds kort heb ik geen Canal+ Rood/Blauw meer. Wie weet wat er fout gaat?
 
Komt voornamelijk door het koude weer, vooral de NL kanalen zijn zeer gevoelig voor condensvorming in de Coax.
Je kan proberen de kabel goed te isoleren door er een paar oude kranten omheen te binden.
Er zijn ook mensen die er speciaal een sok voor laten breien door Moeders.

Dus vooral condens dat is de grote boosdoener, wat ook wil helpen is even de kabel door blazen.

Veel suc6.
 
Tjonge jonge nog nooit een posting gedaan en al die tijd heeel goed gelezen.........


Rolo
 
@ Crazymotha,

Sorry als ik gepikeerd over kom maar ik vind dat je onze nieuwkomer onnodig veel werk laat doen !!!

Iedereen weet toch dat je de schotel in de winter toch beter naar binnen kan halen om de condens tegen te gaan ?
 
Originally posted by robertprins
@ Crazymotha,

Sorry als ik gepikeerd over kom maar ik vind dat je onze nieuwkomer onnodig veel werk laat doen !!!

Iedereen weet toch dat je de schotel in de winter toch beter naar binnen kan halen om de condens tegen te gaan ?

Daar heb je natuurlijk volkomen gelijk in maar er moet ook nog ruimte zijn voor de kerstboom toch? vandaar mijn advies de boel te isoleren.
 
ontzettend bedankt heren voor jullie professionele understatements. daar heb je echt wat aan. ga vooral zo door.
echte genieten. ben ik nu in een kinderklasje gekomen of zitten er nog echte profs bij?
 
Originally posted by wildy1600
ontzettend bedankt heren voor jullie professionele understatements. daar heb je echt wat aan. ga vooral zo door.
echte genieten. ben ik nu in een kinderklasje gekomen of zitten er nog echte profs bij?

Niet kinderachtig bedoeld maar volwassenen worden geacht te kunnen lezen.

Lees mee:

Canal+ heeft besloten blauw en rood voortaan te coderen met Irdeto2.
Dit betekent dat je voorlopig niet meer gratis voetbal/films kunt kijken.
Voorlopig kan 2-4 jaar of langer zijn.
Als Irdeto2 niet ontsleuteld wordt zul je gewoon een abo moeten kopen.

Jij post hier voor het eerst, maar hebt schijnbaar daarvoor nooit wat gelezen over de ontwikkelingen want dan had je het reeds geweten.

Rolo
 
Originally posted by wildy1600
ik gebruik al tijden de xamuh 6in1files, maar sinds kort heb ik geen Canal+ Rood/Blauw meer. Wie weet wat er fout gaat?

OOh zal het niet weten,,,,bij mij doen ze het nog gewoon hahahahahaha .......
Groeten Ben bye bye ;)
 
Ja ik wou ook net zeggen, zijn ze weg dan.....

Had het nog niet gemerkt, alles werkt nog hier.

Gr Fred.
 
welke software / hardware gebruik je dan?
ikzelf humax 3.01Toh + alles uit 6in1files van xamuh. uiteraard ook alles gepatched.
 
welke software / hardware gebruik je dan?
ikzelf humax 3.01Toh + alles uit 6in1files van xamuh. uiteraard ook alles gepatched.
 
Originally posted by wildy1600
welke software / hardware gebruik je dan?
ikzelf humax 3.01Toh + alles uit 6in1files van xamuh. uiteraard ook alles gepatched.

Je moet niet alles zo serieus nemen joh :) Ze zitten een geintje te maken..

Met die hardware/software zal t niet gaan lukken.
De 6in1 staat voor een aantal coderingen. Irdeto2 zit daar niet bij dus heb je niks aan 6in1 files, van wie dan ook.
Leuk dat ie gepatched is maar dat helpt ook niet voor een nieuw coderingssysteem als Irdeto2.

Je kunt hooguit nog wat experimenteren met een draaibaar systeem en dan op een andere satelliet afstemmen. Sommige voetbalwedstrijden uit de Nederlandse competitie worden ook op andere feeds op andere satellieten uitgezonden.
Waar het voetbal te vinden is en op welke satelliet kun je na enig zoeken wel achter komken.

Rolo
 
En wat betreft de andere NL zenders? Blijven deze wel op Irdeto1 ?

Originally posted by Rolo
Niet kinderachtig bedoeld maar volwassenen worden geacht te kunnen lezen.

Lees mee:

Canal+ heeft besloten blauw en rood voortaan te coderen met Irdeto2.
Dit betekent dat je voorlopig niet meer gratis voetbal/films kunt kijken.
Voorlopig kan 2-4 jaar of langer zijn.
Als Irdeto2 niet ontsleuteld wordt zul je gewoon een abo moeten kopen.

Jij post hier voor het eerst, maar hebt schijnbaar daarvoor nooit wat gelezen over de ontwikkelingen want dan had je het reeds geweten.

Rolo
 
Tot 1 maart, daarna worden ALLE Nederlandse kanalen ook naar irdeto/2 versleutelt en is het dus echt afgelopen met irdeto1.
 
Ook ik heb geen beeld meer op de zender TV7 waar is die gebleven, nu wil ik eens lekker voetbal kijken en is hij opeens weg. He wat raar hebben jullie dat ook .....
 
Originally posted by Black Tiger
Tot 1 maart, daarna worden ALLE Nederlandse kanalen ook naar irdeto/2 versleutelt en is het dus echt afgelopen met irdeto1.
is waarschijnlijk uitgesteld tot later dit jaar???
 
Ik gebruik een magic module om irdato te decoderen. Dus dat betekent dat er geen enkele mogelijkheid meer is om de NL zenders te bekijken omdat ze alleen via seca2 en irdato2 gedecodeerd worden?
De enige optie is dus een abbo nemen of zijn er nog andere opties?
 
Originally posted by jer49
Ned 1 2 & 3 nog steeds via de hark antenne ongecodeerd.
maar ehhhh dit is toch een satboard we hebben het niet over de terrestriale gebeuren ik denk dat iedereen wel weet dat het via een hark kan maar ik kan het mis hebben
 
Hmm dat is op z'n zachts gezegd erg vervelend. Maar ja dat is het risico van het vak zullen maar zeggen. Tijd om naar alternatieven te gaan zoeken dus.

Is het mogelijk een losse abbo voor seca2 te nemen of moet dat altijd in combo met een nieuwe receiver?
Zo ja kan ik die in een standaard aston 1.05 cam gebruiken?
Moet je dat via Channel+ doen of kan je ook via de Satboer?


Originally posted by jer49
Ned 1 2 & 3 nog steeds via de hark antenne ongecodeerd.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan