waar zijn Canal+ Rood/Blauw gebleven?

kan tegenwoordig ook via de satboer losse seca kaarten dacht ongeveer tussen de 70 en 80 euro.

en dat zou in de aston moeten werken.

gr blokker
 
Ja, correct, je zou even na moeten gaan of de 1.05 goed werkt met een Seca2 kaart in combinatie met je ontvanger, dat werkt namelijk niet bij alle ontvangers even goed.

Je kunt de kaart aanvragen via canal+ zelf, of online via hun website canaldigitaal.nl en dan knopje "abonneren" klikken. Dan kun je dus dealer zoeken, telesales gebruiken of online abonneren.

Daarbij kun je ook kiezen voor het "gratis" pakket. Het is me niet bekend of dat het goedkoopst is, de prijzen bij de dealers varieren inderdaad nogal tussen de 68 en 80 euro.

Er is bij mij nog niets bekend over uitstel tot later dit jaar, maar het zou kunnen zijn dat ze het niet op tijd redden met de uitgifte van de nieuwe irdeto/2 kaarten, net zoals dat bij Seca2 toen het geval is geweest. Dat heeft toendertijd echter een uitstel van 1 maand opgeleverd, dus als 1 maart al niet gehaald zal worden, is te verwachten dat 1 april de nieuwe streefdatum zal worden.
Maar nogmaals, op dit moment heb ik persoonlijk nog geen nieuws gezien of ontvangen dat er van vertraging sprake zou zijn.
 
Net vernomen dat er dus wel sprake is van uitstel, doch niet lang zoals ik al aangaf te vermoeden.
Men wil het nu voor eind mei allemaal geregeld hebben. Dus men kan nog even.:)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan