Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Inderdaad in een voledig nieuw jasje, maar wat ook leuk is emuleert ook viacces en seca in de embedded irdetocam van de 5400. Heb het hier nog niet werkend gekregen (HB08000 is geen probleem). Heeft iemand al met wallbanger 3.5 seca en viacces kunnen emuleren in de irdeto cam ????
seca emuleren kan in alle versies van wallbanger, enkel hierin is het al standaard.
de maker overweegt in een nieuwe versie de mogelijkheid op te nemen om diverse (seca) ini's te laden, is handig als je enkele originele kaartjes wilt "volgen" nu moet je nog iedere keer de seca mk00's en de ua wijzigen.
Sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen Fenzo , dacht dat dit enkel met de laatste versie van wallbanger kon. @ MR. Hotbird, Bij mij is het hier net andersom hb08000 is OK loopt fantastisch hier maar WB3.5 wil nog niet lukken met men season2, we blijven proberen !!
kijk eens goed naar de settings, b.v. shake it en rts proberen, deze mogenlijkheden zijn van redelijk grote invloed op de season. ik vind het toch wel kinky : via kijken via de irdeto
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.