WallBanger 3.5

R

Robbie

Al iemand gespeeld met de nieuwe WB 3.5 geeft Bundle/Bitmap automatisch aan leuk !

En in een ander jasje

Robbie

 
Inderdaad in een voledig nieuw jasje, maar wat ook leuk is emuleert ook viacces en seca in de embedded irdetocam van de 5400. Heb het hier nog niet werkend gekregen (HB08000 is geen probleem). Heeft iemand al met wallbanger 3.5 seca en viacces kunnen emuleren in de irdeto cam ????

Groeten,

exDumber

 
seca emuleren kan in alle versies van wallbanger, enkel hierin is het al standaard.

de maker overweegt in een nieuwe versie de mogelijkheid op te nemen om diverse (seca) ini's te laden, is handig als je enkele originele kaartjes wilt "volgen" nu moet je nog iedere keer de seca mk00's en de ua wijzigen.

 
Fenzo ik bedoel seca en viacces in de irdetocam van de 5400.

exDumber

 
seca in de embedded cam werkt goed kon HBemu niet aan de praat krijgen maar wb wel een leuk progama.

 
ex dumber, ik weet dat je dat bedoeld, ik heb ergens een mail van rob, waarin hij uitlegt hoe dit kan worden gedaan in alle voorgaande versies van wb.

 
Sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen Fenzo , dacht dat dit enkel met de laatste versie van wallbanger kon. @ MR. Hotbird, Bij mij is het hier net andersom hb08000 is OK loopt fantastisch hier maar WB3.5 wil nog niet lukken met men season2, we blijven proberen !!

Bedankt voor de reply's,

exDumber

 
exDumber

kijk es naar je rs-232 aansluiting.

pin4-6-8 moeten door verbonden zijn, anders werkt een season 2 niet.

 
Ga ik deze avond eens proberen, toch vind ik het bizar dat het bij hb08000 zonder aanpassing werkt.

Groeten

exDumber

 
kijk eens goed naar de settings, b.v. shake it en rts proberen, deze mogenlijkheden zijn van redelijk grote invloed op de season. ik vind het toch wel kinky : via kijken via de irdeto

 
Kan iemand mij WB3502.zip mailen; ik probeer zelf al een paar uur te downloaden, van twee verschillende URL's , maar staat nu stil op 8 bit/sec.

Bij voorbaat dank,

dr_grebber@hotmail.com

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan