Wallbanger 356 <-> 357 probleem.

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Weet iemand hoe ik de atack van c1 5a in wallbanger kan omzeilen ??

Je kent het wel smartcard insteken.

 
Is versie 3.57 al uit dan?

Enne, attack's??

 
Probeer eens als je alleen de betreffende provider activeert en de rest dus niet...

jcsat

 
al die 00 en 01 keys invullen (mag fake zijn) en NL op de 1e plek zetten helpt dat? Ik heb geen last van die flauwekul meer sinds ik de SID's heb vern**kt op m'n mediabox.

WB vloog er bij mij eerst uit op Cyfra, bovenaan zetten dat hielp toen.

 
Nee niks help ..

Ik log dus met wallbanger op een originele seca doos zonder patch of wat dan ook om te kijken wat onze kat uithaalt.

Wat gebeurd er nu de laatste dagen met de goldkaarten enz.

dat nadat je de kaart erin steekt je beeld na enkele seconden wegvalt en daarna met de melding komt om je kaart in de ontvanger te steken.

Voor de goldwaverkaartjes is (denk ik..) al weer een oplossing.

Maar voor wallbanger niet die doet nog exact hetzelfde.

En waar komt dat door.? Net zo als bij de goldw-files komt het doordat er een C1 5A 00 XX 08 commando word gezonden waarop de kaart niet het juiste antwoord geeft.

Wat doet men bij de gw files. even aanpassen (hexfile) en hey commando c1 5a 00 xx 08 word keurig genegeerd/verwerkt.

Maar wat moet je doen bij Wallbanger....??

Is er niemend die dit ook heeft met een org. seca doos ?????

En wb 356.

De wb357 is een fake ben ik inmiddels achter. Het enige wat ze daaraan gedaan hebben is hun naam erin gezet en de exe file gepackt met een exepackker.

Vandaar dat de exe file veel kleiner is dan de vorige.

Fake dus...

 
Jammer dat er zo weinig mensen loggen.

Ik had graag het probleem met WB356 opgelost maar er schijnt niemand met dit programma te loggen.

Mocht er toch nog iemand zijn zou die dan ook eens willen proberen op Ned 1,2 of 3 en kijken of hij ook na enkele seconden de vraag krijgt van Insert Smartcard.?

Wie heeft nog even tijd in deze gehaaste wereld ??

 
@NvBgm

ik log normaal met versie 353

maar had de versie 356 reeds binnengehaald

nu heb ik na uw oproep even de test gedaan en ik

heb net hetzelfde na 15a20sec steek smartcart in

(dit gedaan met een seca doos philips 7071)

hopende u hiermee geholpen te hebben

gr prutserjo

 
Ok bedankt dan weet ik dat ik niet de enige ben...

 
Kan er dan iemand contact opnemen met de auteur van Wallbanger en hem doorspelen wat er precies moet geantwoord worden op welke request van de cam ?

Misschien een tip voor een volgende versie, een extra text file met antwoorden die extra doorgestuurd worden, zodat we die zelf kunnen aanpassen ... wat denk je daar van ?

CU

Red

 
en wat dacht je van een functie om te filteren .zoals in winrobin

dus alleen even de c1`40 0* 81 4e op het scherm laten komen :)

ook lijkt het mij zeer handig . als je b.v een lijst met mk`s van 1 provider in een ruk door zou kunnen testen dus na elke 81 4e

een volgende key :)

want wat een werk is het om 15 keys te checken of ze het nog doen :).

gr dj

 
Ja inderdaad zou er veel meer aan dat soort dingen moeten worden gedacht.

Maar helaas hebben we geen source code van het programma om eens te kijken wat we zelf kunnen doen.

Maar als eerste denk ik dat we eens goed moeten analyzeren wat nu exact wil met de beoogde commando's niemand heeft neem ik aan een 03 en 07 key voor zijn provider ingevuld.

Ook op originele kaart word er een 90 1D retour gestuurd en valt het beeld niet weg.

Maar zal eens kijken in de WB meeting place of ik daar nog wat info kan krijgen en een mailtje naar de maker lijkt mij ook niet overbodig, alleen moet dan wel het probleem juist omschreven zijn.

Kom nog terug met eventueel info..

 
Beste NvBgm,

Ik heb WB v3.5 en biij dus ook het zelfde geval, maar alleen maar op de kanalen: C1, C2, Cinecinemas, 19/6 en X-zone, maar de rest van de kanalen blijven gewoon zichtbaar, dus alleen maar last op de bovengenoemde 5 kanalen

Vr. gr. Bassie

 
ik heb de maker van wallbanger reeds gemaild, via chat is hij al enige weken niet bereikbaar, op de mail nog geen antwoord.

afwachten denk ik.

 
ik ben nu in kontakt met één naaste cab Rob, hij vertelde me net het probleem te gaan bekijken en bespreken.

 
Goed werkt Fenzo.

Laat het ons weten of je iets hoort ??

Bedankt.

 
vanavond om 24.00 uur heb ik afgesproken wederom in de chat met voorgenoemd persoon te gaan, ik heb de indruk dat er iets gaande is met Rob, ik vermoed dat hij een beetje lowprofile is momenteel, maar ik hoop vanavond meer te horen.

als het niet te laat wordt kom ik hier vanavond nog terug, naders ben ik er morgen weer.

 
Hou ons op de hoogte en speel aub de verschillende suggesties door.

Volgens mij is het uiterst belangrijk dat we zelf een file kunnen aanmaken met vragen aan de kaart en de antwoorden die er moeten worden op gegeven, dan kunnen we in de toekomst alle kanten uit.

En mocht hij zinnens zijn het project te stoppen vraag dan of hij de source code wil vrijgeven...

CU

Red

 
ok, ik ben al eerder in gesprek geweest met rob, en toen heeft hij enkele aanbevelingen van mij overgenomen, maar dat wilt niet zeggen dat hij dat nu weer doet, het idee van "redneck eyeball" om zelf antwoorden te kunnen toevoegen en/of wijzigen is natuurlijk een aanbeveling waard, zal ik doen, ik zal e.e.a. ook nog eens naar rob mailen, maar voorlopig hoor ik niets van rob zelf, wel van één van zijn naasten (of is het een syn. van hem zelf ???)

ik hoop vanavond wat meer teweten te komen, maar dit probleem speelt niet op de boxen welke in Engeland worden gebruikt, dus is het wat moeilijk te achterhalen denk ik.

ik blijf hier jullie op de hoogte houden.

tot later.

 
Als het een beetje tegen zit, zal ik vanavond niet inh kontakt kunnen komen met de man die ik gisteren enkele vragen heb kunnen stellen over de recente attacks van C+, de chat site is namelijk overbelast (ik kom er niet op)

verder is er nog een soort board waarop rob regelmatig antwoorden geeft aan mensen met vragen over wallbanger, ik ben eens gaan kijken hoelang het is geleden dat rob hierop is aktief is geweest, het blijkt dat hij op 3 augustus het volgende heeft gepost:

Hi,

I will be away for 10-12 days vacation,Take care and help each

other.

Take Care

rob9890

Zoals we wel weten is de laatste update van wallbanger op 1 augustus geweest (3.56 (3.57 is fake))

na 3 augustus kom ik nergens geen postings van rob meer tegen.

dat lijkt mij geen goed nieuws.

overigens zag ik op voorgenoemd board dat ook vanuit Italie is gemeld dat op de originele "goldboxen" in dat land het probleem met wallbanger (en andere emulatoren) optreed.

ik hou jullie op de hoogte

 
Jongens ik zit nu in chat met voorgenoemde persoon, hij schrijft o.a. dat hij gisteren avond enkele uren gelogt heeft met wallbanger op C+ nl, maar dat hij nooit het commando C1 5A xx 00 is tegen gekomen, hij logt met Manhatten en aston 1.5, weet iemand of dit commando enkel op de NL boxen voorkomt, of komt dit ook op aston voor ??

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan