Even nog ter duidelijkheid. Je schrijft:
PPUA 00 12 34 00.
F0 Nano :
AE 8F EC FD DB 75 TO EF
FF FF F9 FF 51 7B EE AA
F1 FB FD CF 7F EF 9D FF
DF 79 FB FF C5 FE 9F 38
Dat is dus niet echt hetzelfde als je bij CustWP's ziet staan, want CustWP's in Wallbanger zijn altijd op elkaar volgend, bijv.
00 01 05 09 0A 0F 10 12 13
14 16 18 1A 1F 23 27 29 32
etc.
Maar wat ik van Woutje hoorde is dat Wallbanger met de MK01 logt en zich van de ppua niets aantrekt.
Als ik zelf log bijv met wallbanger op 0019 krijg ik ook een hele doos custwp's binnen.
We blijven bij jouw voorbeeld: Je krijgt dus een reeks van die getalen binnen.
Nu zie je in mijn voorbeeld er 1F bij staan.
Maar het bleek dat als ik 00 12 34 1F als ppua op mijn kaart gebruikte ik geen updates meer kreeg.
Terwijl je toch zou zeggen dat dit wel het geval zou moeten zijn als je die in een custwp tabel hebt gelogt. Daarom heb ik Woutje gevraagd en die kwam met het antwoord dat Wallbanger niet naar de ppua kijkt, ook niet naar de eerste 3 bytes ervan schijnbaar.
Of moet ik de custWP's eerst nog gaan bewerken? Omrekenen of zoiets, voordat ik kan bepalen welke ik daadwerkelijk op de plaats van de xx kan zettenin ppua 00 12 34 xx ofzo?
Kun je het binare verhaal met die enen en nullen ook nog iets eenvoudiger uitleggen?
Want binair rekenen (zelfs hex rekenen) is echt mijn sterkste kant niet en ik denk dat er wel meer dat probleem hebben.